کدخبر : 11101
سه‌شنبه 21 جولای 2020 - 11:31
فاقددیدگاه

واگذاری ۱۶۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ۱۶۰ واحد مسکونی در مراسمی با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و مسوولان استان ایلام در روستای بوسانه ملکشاهی به صورت همزمان به مددجویان کمیته امداد واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد ایلام، قنبر موسوی نژاد اظهار داشت: کمیته امداد و سپاه پاسداران به عنوان ۲ نهاد انقلابی، همکاری ها و تعاملات بسیار خوبی در زمینه محرومیت زدایی و خدمت به نیازمندان دارند.

وی یادآور شد: یکی از این زمینه های همکاری ساخت ۶۳۱ واحد مسکونی برای مددجویان این استان با همکاری سپاه و کمیته امداد بوده که در دو فاز اجرایی شده است.

وی تاکید کرد: در فاز نخست این پروژه ۴۰۹ واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد شده و از فاز دوم پروژه که ۲۲۲ واحد است امروز به صورت همزمان در استان ۱۶۰ واحد آن تحویل شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: ۶۲ واحد دیگر که تعهد کمیته امداد و سپاه به نیازمندان استان است نیز در آینده تکمیل و تحویل نیازمندان می شود.

موسی نژاد ادامه داد: از آنجایی که استان ایلام دارای محرومیت های زیادی است از قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انتظار داریم با اختصاص منابع لازم به این استان زمینه های لازم را برای ساخت پروژه های جدید برای محرومان و نیازمندان این استان فراهم کنند.

سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه نیز در این مراسم گفت: تعامل و همکاری بین کمیته امداد و سپاه در خدمت به محرومان در حد بسیار مطلوب بوده و این ۲ نهاد خدمات زیادی را در قالب این همکاری ها به محرومان ارائه داده اند.

وی افزود: ساخت ۶۳۰ واحد مسکونی برای نیازمندان استان ایلامی نمونه بارزی از همکاری بسیار مطلوب کمیته امداد و سپاه پاسداران است و ما آمادگی داریم که پروژه های بیشتری را در این استان برای قشر محروم و نیازمند اجرایی کنیم.

وی افزود: در زمینه تکمیل ۶۲ واحد مسکونی دیگر از فاز دوم برای مددجویان این استان آمادگی داریم و سپاه به تعهدات خود در این زمینه عمل خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.