کدخبر : 11012
شنبه 4 جولای 2020 - 8:18
فاقددیدگاه

تاکید استاندار ایلام بر تقویت نقش و جایگاه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

استاندار ایلام گفت: تقویت نقش و جایگاه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان مدیریت‌های محلی در سطح کشور موجب ارائه دستاوردهای متنوع و در نهایت منتج به جلب رضایت مردم و مشارکت بیشتر در امور پیش روی این دو نهاد مهم و ارزشمند خواهد شد.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در پیامی به مناسبت چهاردهم ، سالگرد تصویب “قانون تأسیس دهیاری‌های خودکفا در روستاهای کشور” اظهار کرد: توسعه شهرها و روستاهای این سرزمین مرهون فداکاری و تلاش بی وقفه مجموعه مدیریت زحمتکشان بی ادعایی است که در قالب نهاد شهرداری و دهیاری فعالیت می‌کنند.

وی گفت: اهمیت و نقش سازنده روستا در امر تولید و اشتغال کشور تا آنجاست که با تایید مقام معظم رهبری ۱٫۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی در بدترین شرایط اقتصادی برای اشتغال روستائیان اختصاص می یابد و این حکایت از توجه به روستاها و زمینه سازی جهت ماندگاری در روستاها دارد.

استاندار ایلام ادامه داد: در این راستا دولت تدبیر و امید نیز نگاه همه جانبه‌ای به توسعه و اشتغال روستایی در ابعاد مختلف دارد و در این بین استان ایلام با جذب ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی (بیش از ۱۰۰ درصد سهم اختصاص یافته) در سال ۹۸ در ردیف ۳ استان برتر کشور قرار می گیرد.

استاندار ایلام تصریح کرد: به یقین تقویت نقش و جایگاه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان مدیریت‌های محلی در سطح کشور موجب ارائه دستاوردهای متنوع می‌شود و انعکاس این فعالیت‌ها و خدمات به سایر دستگاه‌ها، شهروندان و مردم در نهایت منتج به جلب رضایت آنان و مشارکت بیشتر و ایجاد هم افزایی در امور پیش روی این دو نهاد مهم و ارزشمند خواهد شد.

سلیمانی دشتکی در انتهای این پیام آورده است: این روز مهم فرصتی مهم برای نکوداشت متولیان امر در این حوزه های تاثیر گذار است و صمیمانه از زحمات و خدمات بی شائبه کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداریها و دهیاریهای استان ایلام تقدیر و تشکر نموده و از درگاه ایزد منان توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت می‌نمایم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.