کدخبر : 10911
چهارشنبه 10 ژوئن 2020 - 8:48
فاقددیدگاه

دانشگاه ایلام در جشنواره ویژه پروفسور حسابی خوش درخشید

عضو هیأت علمی دانشگاه ایلام، موفق به کسب سه عنوان و «پژوهشگر برتر» ، «طرح پژوهشی برتر» و «پایان‌نامه‌ی برتر ایران» در جشنواره ویژه پروفسور حسابی شد و پایان‌نامه دانشجوی رشته مدیریت این دانشگاه نیز به عنوان پایان‌نامه برتر در این جشنواره انتخاب شد.

دکتر «زهرا رضایی نسب»، عضو هیأت علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه ایلام موفق شد با کسب رأی عالی داوران در بخش پایان نامه با عنوان «مطالعه کیفی پدیده خودکشی زنان شهر ایلام (با تاکید بر خودکشی)» به عنوان پایان‌نامه‌ی برتر و طرح پژوهشی «پدیدارشناسی تجربه زیسته زنان مطلقه شهر ایلام»عنوان طرح پژوهشی برتر این جشنواره را کسب کند.

بنا به این گزارش، همچنین با عنایت به کیفیت اثرات ارسالی به جشنواره و بنا بر رأی شورای مدیریت و برنامه‌ریزی جشنواره، ایشان به عنوان “پژوهشگر برتر جشنواره” نیز شناخته شد و جایزه ویژه سومین جشنواره پروفسور حسابی را دریافت کرد.

 همچنین پایان‌نامه‌ی خانم فرانک اسکندری دانشجوی نخبه‌ی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت استراتژیک دانشگاه ایلام با عنوان «تأثیر دوراندیشی استراتژیک بر رقابت‌پذیری با توجه به نقش تعدیل‌گر یادگیری استراتژیک  – مورد مطالعه بانک‌های خصوصی شهر کرمانشاه» در دور سوم جشنواره ویژه پروفسور حسابی – پایان نامه‌های برتر ایران، بر اساس رأی هیأت داوران و با کسب امتیازات لازم، به عنوان پایان‌نامه‌ی برتر این جشنواره انتخاب شد.

جشنواره پایان نامه‌های برتر ایران – جایزه ویژه پروفسور حسابی، به عنوان یکی از جشنواره‌های تحت نظارت آکادمی بین المللی علوم و تکنولوژی ایران، هر ساله آثار برتر را انتخاب و معرفی می‌کند.

هدف این جشنواره انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی سراسر کشور، داوری، بررسی و درجه بندی پایان نامه‌های انجام شده در دانشگاه‌های ایران و در نهایت گردآوری و انتشار برترین پایان‌نامه‌های انجام شده در دانشگاه‌های ایران و طرح‌های پژوهشی در یک مجموعه واحد و به صورت منظم و دوره‌ای است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.