کدخبر : 10909
چهارشنبه 10 ژوئن 2020 - 8:31
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

مدیرانی که حال کار کردن ندارند، کنار بروند

استاندار ایلام با بیان اینکه اجرایی شدن شعار سال مستلزم روحیه جهادی اوایل انقلاب است، گفت: حال کار کردن ندارد کنار برود.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در نشست با هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان ایلام ، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان از آن جهت که تربیت معلمان و دبیران را بر عهده دارد به مثابه یک کارخانه انسان‌سازی عمل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت نیازهای حوزه‌ی آموزشی استان را برطرف می‌کند، گفت: تعلیم و تربیت معلم در یک مجموعه‌ی دانشگاهی کار درست و ارزشمندی است که در راستای تقویت این فرآیند نیاز به اهتمام جدی دست اندرکاران امر داریم.

استاندار ایلام با تاکید بر اجرایی شدن شعار سال، تصریح کرد: امسال از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است و همه ما موظف هستیم خط و سیر و برنامه های خود را در این راستا تنظیم کنیم بطوریکه در نهایت منجر به تحقق این شعار راهبردی شود.

سلیمانی با تاکید براین مهم که برای اجرایی کردن شعار سال نیازمند روحیه جهادی اوایل انقلاب هستیم، ادامه داد: نامگذاری این سال به نام جهش تولید بنا بر نیازها و اقتضائات پیش رو انجام شده است و محقق شدن این موضوع رفع سختی ها و مشکلات را در پی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: در ادامه مسیر نیازمند همراهی مدیران با اراده و پرانگیزه هستیم که زمان باقی مانده را در جهت تحقق شعار سال، پرقدرت و توانمند کار کنند.

وی صحنه خدمتگذاری را فرصتی برای ایجاد باقیات و صالحات عنوان کرد و گفت: یادمان باشد وقتی مسئولیتی را می پذیریم بایست در قبال آن تعهد داشته باشیم و تا آخرین لحظه خدمت گذاری با تمام توان کار کنیم.

استاندار ایلام ضمن هشدار به مدیران که انگیزه کافی برای انجام امور مردم ندارند و همچنان در مسند مسئولیت هستند، تاکید کرد: اگر کسی مسئولیت دارد اما حال کار کردن ندارد بهتر است کنار برود تا آن کسی که می تواند، بیاید و کار مردم را راه بیاندازد.

وی از پاسخگویی مسئولان به مردم و میزان رضایت مندی آنان از مسئولان به عنوان ملاک مهم تداوم خدمت مدیران عنوان کرد و گفت: مدیرانی که علی رغم عدم پاسخگویی و کم کاری به پست و صندلی خود چسبیده اند مطمئن باشند برکنار خواهند شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.