کدخبر : 10856
شنبه 30 می 2020 - 8:17
فاقددیدگاه
مدیر کل کمیته امداد امام استان ایلام

ارائه ۴۷۰۰ نوع خدمت عمرانی به مددجویان ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت : در سال گذشته بیش از 4700 نوع خدمت در زمینه‌های عمرانی و مسکن به مددجویان این نهاد در استان ارائه شده است.

قنبر موسی‌نژاد» با اعلام این خبر، اظهار کرد: برای ارائه این تعداد خدمت عمرانی بیش از ۲۸۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در زمینه کمک به ساخت و خرید مسکن مددجویی ۵۴۸ مورد طرح و خدمت با  بیش از ۹۴ میلیارد ریال انجام شده است، تصریح کرد: در زمینه تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویان و نیازمندان نیز بیش از ۱۵۰۰ مورد خدمت با هزینه  بیش از ۲۲ میلیارد ریال انجام شده است

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: علاوه بر این در  سال گذشته نیز  برای تعداد ۲۴۵۰ منزل مسکونی مددجویان لوله کشی گاز صورت گرفته که هزینه این خدمات نیز حدود ۵۴ میلیارد ریال بوده است.

موسی‌نژاد با بیان اینکه ساخت مسکن برای مددجویان روستایی با همکاری سپاه پاسداران یکی از پروژه‌های مهم این نهاد در سال گذشته بوده است،

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ۲۲۲ واحد مسکونی برای مددجویان مناطق دورافتاده و روستایی ساخته شده که جهت اجرای این طرح نیز ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.