کدخبر : 10811
شنبه 16 می 2020 - 11:00
فاقددیدگاه

روابط عمومی ها در خط مقدم تبیین دستاوردهای نظام هستند

استاندار ایلام گفت: در این شرایط خاص روابط عمومی ها را باید سربازان خط مقدم مبارزه با جنگ روانی دشمن قلمداد نمود و در این راستا وظیفه ای بس خطیر و سنگین برعهده دارند. از این رو می طلبد که دستگاه ها در تقویت این نهاد مهم و اثرگذار اهتمام جدی داشته باشند.

قاسم سلیمانی دشتکی، با صدور پیامی به شرح زیر،  فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
بی شک، در جهان امروز که به عصر ارتباطات نامگذاری شده است نظام ها و سامانه های مدیریتی و حاکمیتی نیز بدون ارتباط گیری موثر با مردم و اقناع افکار عمومی قادر به اجرای برنامه های خود نیستند.

در این میان وجود نهادی اثرگذار به نام روابط عمومی که به مثابهِ پُلی سازنده میان سازمان و مخاطبان نقش آفرینی می کند مهم و حائز اهمیت است چراکه این نهاد پاسخگو با ایجاد ارتباطی دوسویه در جهت ایجاد رابطه‌ای سازنده و مثبت مابین سازمان، مردم و رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی گام بر می دارد.
 
پر واضح است که نقش و وظیفه روابط عمومی ها در شرایط حساس امروز کشور که درگیر جنگ روانی و اقتصادی با دشمن و کرونا است در تبیین برنامه ها و ارائه دستاوردهای نظام و دولت و خنثی سازی القائات نادرست دشمن در جنگ روانی مهم و تعیین کننده است. 

در این شرایط خاص روابط عمومی ها را باید سربازان خط مقدم مبارزه با جنگ روانی دشمن قلمداد نمود و در این راستا وظیفه ای بس خطیر و سنگین برعهده دارند. از این رو می طلبد که دستگاه ها و ارگانها در تقویت این نهاد مهم و اثرگذار اهتمام جدی داشته باشند. 

اینجانب، با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالین این عرصه خطیر، تلاش بی شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امید آن دارم با تعهد، مسئولیت پذیری و رعایت اخلاق حرفه‌ای کارکنان روابط عمومی در تمامی سازمان ها به ویژه مدیران و کارکنان خدوم روابط عمومی های دستگاه ها و ادارات استان ایلام، شاهد ارتقای سطح تعامل سازمان ها با مردم و رسانه ها باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.