کدخبر : 10768
شنبه 9 می 2020 - 7:51
فاقددیدگاه

نجات مرد ۵۲ ساله در ارتفاعات گچان ایلام

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: مرد ۵۲ ساله ای که در ارتفاعات سخت و سخت گذر گچان به علت سقوط از صخره مصدوم شده بود توسط تیم واکنش سریع هلال احمر و باغداران محلی منطقه گچان نجات یافت و با بالگرد اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

به گزارش جامک، علی اصغر علی اکبری شامگاه جمعه گفت: در پی تماس همراهان فرد مصدوم با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (EOC) مبنی بر سقوط یک نفر از صخره در ارتفاعات گچان بلافاصله تیم واکنش سریع استان جهت نجات جان مصدوم به محل حادثه اعزام شدند.

وی  ادامه داد: نجاتگران تیم واکنش سریع هلال احمر پس از رسیدن به محل حادثه و دسترسی به مصدوم و تثبیت آن، اقدامات اولیه را انجام دادند.

وی افزود: فرد مصدوم که به علت سقوط از صخره دچار شکستگی از ناحیه ساق پای راست شده بود با انجام اقدامات اولیه درمانی و انتقال به مکان فرود بالگرد پس از طی مسیرهای سخت و دشوار توسط بالگرد اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام از همکاری و همراهی باغداران محلی منطقه گچان در کنار نیروهای هلال احمر در این حادثه و همچنین حادثه قبلی در همین هفته، قدردانی کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.