کدخبر : 10719
پنج‌شنبه 30 آوریل 2020 - 16:38
فاقددیدگاه
علی اکبر بسطامی نماینده منتخب مردم استان ایلام:

کارگران به عنوان موتور توسعه و پیشرفت کشور باید از چتر حمایتی مناسب برخوردار باشند

نماینده منتخب مردم استان ایلام در آستانه روز کارگر اظهار داشت: بخش عمده‌ای از پیشرفت و رونق اقتصادی کشور مرهون تلاش و جانفشانی کارگران زحمت کش بوده و لازم است این قشر از حمایت های بیشتری برخوردار باشند.

جامک: علی اکبر بسطامی با تبریک فرا رسیدن روز کارگر به همه کارگران کشور خصوصا جهادگران عرصه اقتصادی استان ایلام اضافه کرد: دغدغه ذهنی من بیشتر مربوط به کارگران روزمزد فاقد پوشش بیمه‌ای و حمایتی و نیروهای شرکتی با قراردادهای ضعیف است.
وی تصریح کرد: در مجلس یازدهم به دنبال راهکارهای اساسی برای گسترش چترحمایتی و ایجاد امنیت خاطر در کارگران ضعیف با حقوق های پایین خواهم بود.
وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن بخش عمده‌ای از کسب و کارها، تعدادی از کارگران بیکار و به تبع آن از نظر معیشت و تامین مایحتاج زندگی با مشکلاتی روبرو شده‌اند بنابراین نیازمند توجه و حمایت بیشتر، خصوصا از سوی کارفرمایان هستند.
بسطامی اظهار داشت: حمایت از کارگران و پیگیری خواسته های قانونی آنان بدون توجه به مطالبات کارفرمایان نتیجه مناسبی در بر نخواهد داشت.
وی ابراز امیدواری کرد: با وحدت، همدلی و ایجاد وفاق بین جامعه کارگری و کارفرمایان، گام های اساسی برای دستیابی به شعار سال در زمینه جهش تولید برداشته شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.