کدخبر : 10701
شنبه 25 آوریل 2020 - 10:27
فاقددیدگاه

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فصلی ایلام تا پایان اردیبهشت

رئیس خانه مطبوعات ایلام از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فصلی ایلام تا پایان اردیبهشت خبر داد.

رئیس خانه مطبوعات ایلام گفت: مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره فصلی مطبوعات محلی، پایگاه های خبری و اطلاع رسانی و نمایندگی رسانه‌های سراسری و خبرگزاری‌ها در استان ایلام تا ۳۱ اردیبهشت تمدید شد.

«عبدالحمید کرمی» داظهار کرد: این جشنواره به  دلیل استقبال اصحاب رسانه و شیوع ویروس کرونا،  تا ۳۱ اردیبهشت تمدید و اختتامیه‌ی آن در دهه‌ی اول خرداد برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: آثار ارسالی باید از اول مهر ۹۸ تا پایان اردیبهشت ۹۹ در یکی از مطبوعات محلی و سراسری، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری و اطلاع رسانی دارای پروانه انتشار منتشر شده باشند.

رئیس خانه مطبوعات ایلام تصریح کرد:  این جشنواره با هدف حمایت از تولیدکنندگان آثار رسانه ای، ارتقای کمی و کیفی آثار در بخش های مختلف، ایجاد رقابت سالم بین اصحاب مطبوعات با توجه به برگزاری این جشنواره در فصل های مختلف سال برای تولید آثار فاخر و ارزشمند، تلاش برای ارتقای کیفی و محتوای تولیدی رسانه‌های مکتوب و دیجیتال و کمک به توسعه فضای رسانه‌ای برگزار می شود.

کرمی زمینه‌های جشنواره را بخش آزاد، سرمقاله و یادداشت، مقاله، گزارش، مصاحبه و بخش ویژه  شامل انتخابات و مشارکت ملی، گام دوم و انقلاب اسلامی، روند توسعه استان بانگاه به زیرساخت‌های ارتباطی و مواصلاتی و سرمایه گذاری، طبیعت و محیط زیست، آسیب های اجتماعی، ایثار و شهادت و عفاف و حجاب عنوان کرد.

وی با بیان اینکه  بخش ویژه این جشنواره نیز اختصاص به همه آثار تولیدی مطبوعاتی در محور کرونا دارد، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر سه اثر در بخش ویژه، حداکثر سه اثر در سه زمینه بخش آزاد و سه اثر نیز برای بخش جنبی جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند.

رئیس خانه مطبوعات ایلام تصریح کرد: شیوه داوری آثار، ساختاری و مبنای بررسی رعایت اصول و شاخص های  روزنامه نگاری است و در صورتی که آثار واصله شرایط کمی و کیفی احراز رتبه را نداشته باشند داوران در زمینه‌های مربوطه هیچ اثری را معرفی نخواهند کرد.

کرمی در خصوص نحوه ارسال آثار گفت: شرکت کنندگان باید اصل اثر را به علاوه فایل word اثر را تحویل دبیرخانه دهد، یا به شماره  ۰۹۱۸۴۶۴۶۲۲۴ و  ایمیل ilampressfestival2.98@yahoo.com    ارسال کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.