کدخبر : 10673
یکشنبه 19 آوریل 2020 - 23:42
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

با زبان هنر بهتر می توان به جنگ کرونا رفت

تقدیر استاندار ایلام از پویش اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در مقابله با کرونا

به گزارش جامک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه در شانزدهمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا از زبان هنر برای مبارزه با کرونا بعنوان یک ابزار برنده یاد کرد و گفت: در اینجا لازم است از پویش خوب اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در مقابله با کرونا که با زبان هنر به جنگ کرونا رفته است تقدیر و تشکر کنم.

وی در ادامه از اهمیت و تاثیرگذاری زبان هنر در همراهی و مشارکت مردم علیه کرونا گفت و تصریح نمود: به یقین راه اندازی چنین پویش هایی در جامعه تاثیرگذاری خاص خود را دارد.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا بر ضرورت استفاده صداوسیما از تولیدات هنرمندان تاکید کرد و گفت: صدا و سیما می تواند در این راستا برنامه هایی را در جهت همراه کردن مردم با پویش های مبارزه با کرونا با مشارکت هنرمندان داشته باشد.

استاندار ایلام در ادامه به هم افزایی ایجاد شده در حوزه رسانه استان اشاره کرد و گفت: امروز خوشبختانه وحدت و همدلی بسیار خوبی بین اصحاب رسانه و حوزه اطلاع رسانی استان در ستاد استانی مبارزه با کرونا برقرار است و از این بابت از مجموعه خبرنگاران، ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، بسیج رسانه، فضای مجازی و صدا و سیما و دیگر عوامل اطلاع رسانی استان تقدیر و تشکر می کنم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.