کدخبر : 10647
چهارشنبه 15 آوریل 2020 - 8:20
فاقددیدگاه
با نشست خبری فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان؛

رزمایش «کمک مومنانه و همدلی» در ایلام آغاز شد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با بیان اینکه رزمایش «کمک مومنانه و همدلی» با هدف کمک‌رسانی به فقرا و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا در ایلام برگزار می شود، گفت : محور جمع آوری کمک های مردمی در این رزمایش پایگاه‌های مقاومت خواهران و برادران و تمامی رده های مقاومت بسیج است.

به گزارش جامک به نقل از ایسنا منطقه ایلام؛ سردار «جمال شاکرمی» صبح امروز(۲۶ فروردین)  در نشست خبری رزمایش کمک مومنانه و همدلی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این رزمایش با دستور و تاکیدات مقام معظم رهبری با هدف کمک‌رسانی به فقرا و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی گفت: با بسیج همه نیروها و امکانات، تمهیدات لازم برای برگزاری این رزمایش در سطح استان ایلام فراهم شده و سپاه استان از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، تمام توان و ظرفیت خود را در راستای خدمت به مردم برای مبارزه و پیشگیری از شیوع این ویروس به میدان آورده و این خدمات همچنان تا شکست آن ادامه دارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه در این رزمایش با مشارکت نهادهای حمایتی و بنیادهای کشور  3 میلیون و پانصد هزار خانوار نیازمند تحت حمایت و پوشش قرار می گیرند، افزود: بر این اساس کمک های مردمی و خیرین و نیکوکاران برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از  شیوع ویروس کرونا جمع آوری شده و در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.

شاکرمی ادامه داد: تمام سعی ما این است که کمک‌ها واقعا مؤمنانه و بر اساس رعایت عزت نفس افراد باشد، و محور جمع آوری کمک های مردمی در این رزمایش پایگاه‌های مقاومت خواهران و برادران و تمامی رده های مقاومت بسیج بوده که با تشکیل ستادهایی در مرکز استان و شهرستانها با مشارکت نهادهای حمایتی، خیرین و بنیادهای کشوری در سراسر استان فعالیت خواهند کرد.

وی گفت: انشاءالله جمع آوری کمک ها و توزیع آن در بین اقشار ضعیف به گونه ای باشد که دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی با سپاه استان هماهنگ باشند که در کمک‌رسانی دوگانگی صورت نگیرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه سپاه در کنار مردم بوده، هست و خواهد بود و غیر از این سپاه ماهیت دیگری ندارد، یادآور شد: ای کاش مجالی داشتیم و در کنار تک تک مبتلایان کرونا و خانواده های آنان، چه بیماران و چه فوت شدگان بودیم .

سردار شاکرمی در پایان با تاکید بر اینکه نقش رسانه‌ها در بحران ها نقشی بی بدیل، ستودنی و قابل ستایش است، گفت: هیچ خط قرمزی برای حضور رسانه ها در حوزه های اجتماعی، خدمات رسانی، محرومیت زدایی و فرهنگی در سپاه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه رزمایش بزرگ گندزدایی و ضدعفونی شهدای سلامت در تمام شهرستان های استان برگزار شده است، گفت: از ظهر امروز نیز عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در سطح دو شهرستان دهلران و مهران انجام خواهد گرفت و تا آخر هفته تمام شهرستان های حوزه جنوب و همچنین شهرستان های چرداول، سیروان و هلیلان گندزدایی  می شوند.

 رزمایش «کمک مومنانه و پویش امید و همدلی» با رمز یا صاحب الزمان(عج) توسط سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام آغاز شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.