کدخبر : 10530
سه‌شنبه 24 مارس 2020 - 10:39
فاقددیدگاه

جمع آوری ۱۰۰ تخته چادر نوروزی در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از پاکسازی تمام مناطق تجریان تا گنجوان از چادرهای برپا شده نوروزی خبر داد و گفت :با همکاری مردم ولایتمدار مناطق تجریان بخش چوار تا گنجوان پاکسازی و تعداد 100 چادر نوروزی جمع آوری شد.

سرهنگ “جمال موسوی” اظهار کرد: به دنبال دستورات ستاد مقابله با ویروس کرونا مبنی بر عدم برپایی چادر در دامان طبیعت ، این موضوع با تشکیل اکیپی از ماموران یگان امداد به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح تا جمع آوری کامل تمام چادرها در دامان طبیعت ادامه خواهد یافت،خاطرنشان کرد: از مردم عزیزی که هم اکنون در چادرها هستند خواهش می کنیم  جهت سلامت خود و خانواده هرچه سریع تر چادر خود را جمع آوری و به خانه های خود بازگردند.

موسوی گفت: پلیس با همکاری مقام قضائی،محیط زیست،اداره بهداشت،یگان حفاظت جنگل ها و منابع طبیعی بصورت روزانه چادر ها را جمع آوری و با هیچ کس مماشاتی ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با تاکید بر اینکه این اقدام صرفاً به جهت سلامتی خود مردم است،گفت:با کسانی که از دستورات ستاد مقابله با کرونا سرپیچی کنند و کماکان اصرار بر ماندن در چادرها کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.

این مسئول انتظامی در خانه ماندن را تنها راه پیشگیری از ویروس کرونا دانست و گفت: از همشهریان عزیز میخواهیم حتما توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.