کدخبر : 10456
چهارشنبه 4 مارس 2020 - 14:38
فاقددیدگاه

توزیع مرحله سوم بسته های حمایتی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با همکاری موسسه فردای سبز شریف

سومین برنامه توزیع بسته های حمایتی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی از هفته آینده با همکاری موسسه فردای سبز شریف (دانشگاه صنعتی تهران) آغاز می شود

پایگاه خبری جامک: مهرشاد سهیلی با اعلام این خبر گفت: فقرزُدایی، رسیدگی به فقرا و تلاش برای رفع نیازِ محرومین یکی از دستورات أکید اسلام و از نکات مورد توجه رهبر انقلاب است. آیت الله خامنه ای رفع فقر در جامعه‌ی اسلامی را صرفا وظیفه‌ای حاکمیتی نمی‌دانند و همواره بر مشارکت آحاد مردم در این مسئله‌ی مهم تأکید داشته‌اند.

رئیس موسسه حضرت مهدی علیه السلام استان ایلام گفت: موسسه فرهنگی خیریه‌ی فردای سبز شریف توسّط جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سال ۱۳۷۶ تاسیس شد.

وی اضافه کرد: با توجّه به فرهنگ والای قرآنی، همچنین توجّهات فراوانی که در فرهنگ اسلامی به عدالت، رسیدگی به محرومان، نیازمندان، یتیمان و اهتمام ورزیدن به احسان و نیکی به دیگران، در فردای سبز برای حرکت در این راستا و همچنین ترویج این فرهنگ تلاش می‌شود.

این فعال فرهنگی ادامه داد: در همین راستا مسئولین موسسه علاوه بر تلاش برای ارتقای سطح فکری و اعتقادی خود، برای آن که بتوانند در جهت اجرای فرامین الهی و کمک به خلق خدا گام بردارند، همچنین جهت آشناسازی جامعه هدف (دانشگاهیان) با محیط پیرامون و مشکلات اجتماعی و نیز ایجاد الفت آنان با فرهنگ انفاق و تسهیل مسیری برای آنها در جهت احسان و نیکی هموار نمایند، خود را ملزم به شناخت دقیق خانواده های محروم و کمک به آن‌ها می‌دانند.

سهیلی یادآور شد: این موسسه برای سومین بار در اعیاد و مناسبت‌های مختلف در استان ایلام مشارکت داشته است و با توجه به نزدیکی شب عید و نیازمند بودن برخی از هم استانی های عزیز اقدام به توزیع اقلام ضروری می نماید .

سهیلی درپایان گفت: مراتب تقدیر و تشکر بی شائبه مردم قدرشناس و محروم استان ایلام را از اقدامات مجموعه فرهنگی فردای سبز شریف و با استناد به آیه شریفه (من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) ابراز می نماییم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.