کدخبر : 10413
دوشنبه 24 فوریه 2020 - 7:38
فاقددیدگاه
منتخب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شمالی استان ایلام:

تمام توانم را برای وکالت مردم به کار خواهم گرفت

منتخب مردم حوزه انتخابیه مردم ایلام، مهران، ایوان، چرداول، ملشکاهی، سیروان و هلیلان در مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم و مسئولان برگزاری انتخابات تقدیر کرد.

حمد و سپاس ذات پروردگاری را به پاس نعمت بی‌بدیل مردم آگاه، همیشه در صحنه، دشمن‌شناس و بابصیرت استان عزیزمان ایلام که علیرغم تمام تهدیدات و تبلیغات سوء دشمنان با لحظه‌شناسی در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران ، بار دیگر به صحنه آمدند و با شرکت در انتخابات دوم اسفند ماه ، تجلی‌بخش شکوه بصیرت و وحدت ملی در مقطع حساس کنونی شدند و برگ زرین دیگری بر صحیفه ی افتخاراتشان افزودند.

خالصانه‌ترین درودها نثار شما مردم عزیز و شریف استانم که با اتحاد و انسجام همراه و یاور من بودید و با همدلی بی پایانتان شکوهمندانه لحظه های بزرگی خلق کردید ، در برابر مهربانی های بی پایان شما سر تعظیم فرود می‌آورم و دست تک تک شما عزیزان را می‌بوسم.

امیدوارم به پشتوانه این همت شورآفرین شما سروران عزیز در راه عمران و آبادانی استان‌ ایلام، برابر هر آنچه در بیانیه‌های انتخاباتی ارائه کرده‌ام ، با حضوری آگاهانه در راستای مجلسی قوی و کارآمد، بتوانم نظارتی مقتدرانه، مفید و موثر داشته و با عملی‌کردن هر آنچه بایسته است زحمات شما را جبران کنم.

بدون شک حضور پر شور مردم عزیز استان ایلام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نقطه آغازی برای فصلی دیگر از وکالت مردم در خانه ملت است، پشتیبانی شما عزیزان در این مسیر تکیه‌گاهی امیدوار کننده و قوت قلبی پایان ناپذیر است.

بر خود واجب می‌دانم از همه رقبای انتخاباتی که در جدال برای پیروزی، کمال ادب و احترام را رعایت کرده و با احساس مسئولیت در راستای خدمت به خلق خدا گام برداشتند تشکر و قدردانی‌کنم.

از مسئولین استان به ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار مردمی، دست‌اندرکاران انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی، هیئت نظارت، هیئت بازرسی، رسانه‌های گروهی و خبرنگاران تیز بین‌ استان، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که با همکاری و همراهی در برگزاری این انتخابات تلاش و کوشش خود را به کار بستند، تا سلامت و صیانت از آراء مردم، به بهترین نحو شکل گیرد سپاسگزارم.

با استناد به جمله ی معروف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از همه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران ، قشرهای مختلف جامعه ، فرهنگیان، روحانیون و هیات‌های مذهبی، ورزشکاران، کارگران، کارمندان، اساتید دانشگاه، هنرمندان، بانوان، کسبه و بازاریان، فعالان اقتصادی، دانشجویان ، سایر مردم شریف از همه ی ایلات و طوایف استان و احزاب، گروه‌ها، تشکل‌های سیاسی و غیرسیاسی که با صدور اطلاعیه یا بیانیه از اینجانب حمایت کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

امید است با توکل به خداوند متعال و به پشتوانه رای اعتماد شما مردم مومن و متعهد بتوانم در عرصه مسائل استانی و ملی، موجب سربلندی و سرافرازی مردمان استان عزیزم ایلام باشم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.