کدخبر : 10335
شنبه 1 فوریه 2020 - 7:48
فاقددیدگاه
امام جمعه ایلام:

کاندیداها به اهداف متعالی انتخابات توجه داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: کاندیداها باید به دور از شایعه پراکنی و تخریب یکدیگر به اهداف متعالی انتخابات توجه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین “الله‌نور کریمی تبار” در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: معامله قرن از مباحث تلخ و مضحکی است که از طرف شخصی که دم از دموکراسی و حقوق بشر می زند مطرح شده است، چون ترامپ درصدد است سرزمین اجدادی فلسطین را به یک رژیم اشغالگر واگذار کند و معامله قرن در واقع اعلام جنگ با مردم مظلوم فلسطین است.

امام جمعه ایلام گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با حماقت تصور می‌کردند شهادت سردار سلیمانی حرکت جبهه مقاومت را کند می کند اما دیدند که ریختن خون این شهید طوفانی را در جهان اسلام براه انداخته و سرعت زوال ابرقدرت‌ها را تسریع کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد تصریح کرد: اقدام آمریکا در اعلام معامله قرن از سوی شخص ترامپ جای تعجب نیست چراکه او بعد از حمله ایران با دروغ پردازی اعلام کرد که تلفاتی نداشته‌اند در حالی که روز به روز آمار تلفات آنها بیشتر اعلام می‌شود.

کریمی تبار ادامه داد: به برکت خون شهدای مقاومت، یمن که کشوری فقیر بود بعد از چند سال جنگ و مقاومت حالت تهاجمی یافته و به پالایشگاه‌های عربستان حمله و تجهیزات آنها را به غنیمت می‌گیرد و در این میان وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد طرح آتش بس را اعلام می‌کند.

وی  به انتخابات اسفندماه اشاره و تصریح کرد: مجلس جایگاه رفیعی دارد که می‌تواند مشکلات مردم را حل کند و  گروه‌های مختلف و خواص جامعه باید مردم را به مشارکت حداکثری در این رویداد ملی دعوت کنند و بیان مطالبی که مردم را دلسرد و نا امید می‌کند بازی کردن در زمین دشمن است.

وی ادامه داد: داوطلبان تقوا را رعایت کنند و با پرهیز از تخریب رقبا و دوری از شایعه‌پردازی عمل کنند و به هدف‌های اصلی  انتخابات توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به آغاز دهه فجر گفت : باید در این دهه خدمات نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کرد چون دشمن تمام توان خود را برای ناکارآمد جلوه دادن نظام به کار گرفته است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.