کدخبر : 10332
شنبه 1 فوریه 2020 - 7:44
فاقددیدگاه

‍ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

استاندار ایلام در پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت به گزارش جامک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایمان و وحدت کلمه بود.
امام خمینی(ره)

یوم الله دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت و اتکاء به قدرت لایزال الهی و مردم بود که با رمز الله اکبر به ثمر نشست. دهه ای که شکوه و عظمت یک ملت را با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار نشان داد و تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشتند.

این دهه یادآور آن پیر جماران است، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم بارور نمود. و امروز بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان نظام می گذرد اما هرگز نتوانسته اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نماید.

و اکنون در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان چون گذشته از تمام توان و ظرفیت خود اینبار با ابزار ظالمانه ای چون تحریم جنگ اقتصادی و روانی به راه انداخته است که رمز پیروزی در این برهه نیز چون گذشته ایمان و وحدت بین مردم و مسئولان است. و البته بر همه ما مسولان لازم است تا با تداوم راه و آرمان های مقدس امام و شهدا خدمت بی شائبه به مردم یعنی ولی نعمتان واقعی انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار داده و دراین راه نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم.

اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از مردم شریف و انقلابی استان ایلام دعوت می کنم تا ضمن حضور گسترده در برنامه های این دهه و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز مشارکت حداکثری داشته باشند و در پایان برای همگان از درگاه خداوند متعال سعادت و بهروزی مسئلت دارم.

قاسم سلیمانی دشتکی
استاندار ایلام

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.