کدخبر : 10251
سه‌شنبه 14 ژانویه 2020 - 15:17
فاقددیدگاه

روند اجرایی برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان رضایت‌بخش است

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان استان ایلام با ابراز رضایت از عملکرد مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی ایلام در راستای اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان گفت: علاقه‌مندیم همکاریهای مشترک با جهاد دانشگاهی ایلام در سال های آتی توسعه یابد.

« محمدرضا تردست» ، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان استان ایلام در دیدار با اعضای اجرایی مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی ایلام اظهار کرد: با توجه به سوابق و تجارب موفق جهاد دانشگاهی ایلام در زمینه های آموزشی، پژوهشی، اشتغال و فرهنگی امیدواریم برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان نیز نتایج مثبت و درخشانی را برای جوانان ایلامی در پی داشته باشد.

وی با اشاره به مشارکت سمن‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی با این معاونت، گفت: مرکز نوآوری و شکوفایی ظرفیتی مناسب برای توسعه عملکردی این سازمان های مردم نهاد است که باید نسبت به هم‌افزایی و همکاری بیشتر آنها با این مرکز برنامه‌ریزی شود.

بشارتی، دبیر مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی ایلام نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز تا کنون بر توسعه همکاری‌ها با معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره کل در زمینه‌های مختلف تأکید کرد: هم‌افزایی و همکاری سازمان‌های مردم نهاد زیرمجموعه این معاونت با تیم‌های مستقر در مرکز نوآوری و شکوفایی در زمینه‌های مختلف و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و تجارب موجود می‌تواند زمینه‌ساز اجرای فعالیت‌های سازنده‌ای در راستای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان باشد.

برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان برنامه‌ای مشترک بین جهاد دانشگاهی و وزارت ورزش و جوانان در راستای تبدیل ایده‌های نوآورانه جوانان به کسب و کارهای فناورانه نوپا است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.