کدخبر : 10006
جمعه 6 دسامبر 2019 - 19:06
فاقددیدگاه

تشکیل ۱۰۰ درصد هیئت های اجرایی در استان ایلام

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام از تشکیل تمام هیئت های اجرایی انتخابات در استان خبر داد.

“محمد نوذری” از تشکیل ۱۰۰ درصد هیئت های اجرایی در استان خبر داد و گفت: ایلام جزء اولین استان ها در کشور بود که هیئت های اجرایی تشکیل و شروع به کار کرد.

وی گفت : دو روز مانده به پایان ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  ۱۰۰ درصد هیئت های اجرایی استان در ۲۷ حوزه اصلی و فرعی برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است. 

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام ادامه داد: فرمانداران و بخشداران در سراسر استان در هر حوزه های اصلی و فرعی  ۳۰ نفر از معتمدین محلی را که آشنا به فرآیندهای قانونی انتخابات هستند انتخاب کردند که پس از معرفی به هیات‌های نظارت از میان آن‌ها ۸ نفر انتخاب شدند و به عنوان هیات اجرایی حوزه انتخابیه مورد نظر کار خود را آغاز کردند.

معاون سیاسی استاندار ایلام با تاکید بر این مهم که اولین وظیفه هیات‌های اجرایی رسیدگی به صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات ظرف ۱۰ روز است، گفت: پس از اعلام رای هیات‌های اجرایی، نتیجه صلاحیت‌ها از طریق فرمانداران حوزه‌های انتخابیه مراکز ثبت نام به داوطلبان اعلام می‌شود.

نوذری به تعامل خوب میان هیئت های اجرایی و نظارت در استان اشاره کرد و گفت: مهمترین راهبرد ما در این انتخابات زمینه سازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای با رعایت اصل بی طرفی، اجرای صحیح قانون و صیانت از آرای مردم است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.