کدخبر : 8364
جمعه 25 ژانویه 2019 - 0:44
فاقددیدگاه
متولی بازاریابی و فروش محصولات جانبی پالایش گاز ایلام عنوان کرد:

فروش گوگرد نسبت به سالهای قبل با برنامه ریزی دقیق تری انجام می شود

سیاست های اجرا شده برای ایجاد تناسب و تعادل در فروش داخلی گوگرد تولیدی و فروش صادراتی آن موجب دستیابی به مدل بهینه فروش با بهترین شرایط ممکن شده است.

رئیس امور پیمانها و متولی بازاریابی و فروش محصولات جانبی شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه فروش گوگرد تولیدی این شرکت نسبت به سالهای قبل منسجم تر و با برنامه ریزی دقیق تری انجام شده است، گفت:تاثیر نوسانات شدید ارزی در بازار از طریق تشکیل کارگروه فروش در این شرکت، مدیریت می شود.
مهندس “حسین قمری” افزود:با توجه به وضعیت کنونی بازار در حوزه های قیمت گذاری و مبادی مصرف، نوسانات شدید ارزی در بازار های داخل و خارج موجب ایجاد چالش در تحقق و دستیابی به اهداف فروش محصول تولیدی گوگرد می باشد.
وی اظهار داشت:امور پیمانهای این شرکت با استفاده از خرد جمعی و طرح موضوع در کار گروه فروش محصول در شرکت با مدیران داخلی نسبت به پیشنهادات و سیاست های لازم در این حوزه اقدام و با کنترل و مدیریت عرضه و تقاصای بازار نسبت به سیاستگذاریها لازم اقدام می نماید.
وی تصریح کرد: فروش گوگرد تولیدی این شرکت نسبت به سالهای قبل منسجم تر و با برنامه ریزی دقیق تری انجام شده است.
رئیس امور پیمانها و متولی بازاریابی و فروش محصولات جانبی شرکت پالایش گاز ایلام گفت:سیاست های اجرا شده برای ایجاد تناسب و تعادل در فروش داخلی گوگرد تولیدی و فروش صادراتی آن موجب دستیابی به مدل بهینه فروش با بهترین شرایط ممکن شده است.
مهندس قمری افزود:عرضه مازاد گوگرد تولیدی به خارج از طریق شرکت بازرگانی گاز ایران برای ایجاد درآمد ارزی این شرکت می باشد.
وی میزان فروش و تولید گوگرد را ۷۲ هزار تن در سال اعلام کرد و اظهار داشت:از این مقدار ۳۰ درصد فروش داخلی و مابقی به خارج از کشور صادر می شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.