کدخبر : 8355
دوشنبه 21 ژانویه 2019 - 14:35
فاقددیدگاه
مسئول روابط کار و مددکاری شرکت پالایش گاز ایلام عنوان کرد:

ارتقای سلامت و کیفیت زندگی کارکنان با رویکرد خود مراقبتی

مسئول روابط کار و مددکاری شرکت پالایش گاز ایلام از برگزاری سمینار یک روزه برای ارتقاء سلامت و کیفیت زندگی کارکنان این شرکت و خانواده های آنان با رویکرد خودمراقبتی توسط اساتید مجرب وزارت نفت خبرداد .

به گزارش روابط عمومی،مهندس “منوچهر کرمیان” افزود:آموزش خود مراقبتی به جهت جلوگیری از بیماریهای شایع از قبیل صعب العلاج ، فشارخون، دیابت،چربی خون و غیره برای کارکنان و خانواده های آنان ضروری است.
وی اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح سلامت کارکنان و خانواده ها در زمینه های مختلف جسمانی،روانی و اجتماعی و آموزش خودمراقبتی در مقابل بیماریهای مختلف این سمینار برگزار شده است.
مسئول روابط کار،مددکاری شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد:همچنین شرایط سخت کار و جلوگیری از فرسودگی شغلی در دوران اشتغال ، ایجاد تعادل بین کار و زندگی، بهبود روابط زناشویی،بهبود روابط سازمانی، پرورش فرزندان، ایجاد انگیزه و رضایتمندی از کار و زندگی بر اساس روش و تحقیقات علمی از دیگر اهداف برگزاری این سمینار بوده است.
کرمیان خاطرنشان کرد:در این سمینار در خصوص نحوه نگهداری دارو ها و بیماریهای شایع از قبیل آنفولانزا و دیابت ، نحوه پیشگیری،کنترل و درمان این امراض نکات مهمی توسط اساتیدارائه گردید.
وی گفت:این سمینار با حضور خانم فریده پاداشی مشاور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران،دکتر گیتی افروز پور احمدی مشاور علمی و رئیس کارگروه سلامت امور زنان و خانواده وزارت نفت و دکتر شیدا معتمدی عضو کارگروه سلامت امور زنان و خانواده وزارت نفت برای کارکنان این شرکت برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.