کدخبر : 19983
چهارشنبه 24 آوریل 2024 - 13:12
فاقددیدگاه

توسعه و تجهیز یک هتل شهر ایلام در حال انجام است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از توسعه و تجهیز هتل زاگرس شهر ایلام با بروزترین مصالح خبر داد.

فرزاد شریفی در حاشیه بازدید از هتل زاگرس با اعلام این خبر اظهار کرد: توسعه و تجهیز هتل زاگرس شهر ایلام با تجهیز ۱۰ اتاق و با ظرفیت ۳۵ نفر و هزینه ۵۰ میلیارد ریال توسط این هتل در حال انجام است.   

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: هتل زاگرس ایلام واقع در میدان امام حسین در منطقه جنگلی چغاسبز شهر ایلام است و در سه طبقه با بهترین خدمات و با پرسنلی آموزش دیده آماده مهمان‌نوازی از گردشگران و مسافران است.

وی تصریح کرد: از موقعیت بسیار مناسب این هتل می‌توان به نزدیکی به پارک جنگلی شهر اشاره کرد که هوای تازه و مطبوع را مهمان ریه‌های مهمانانش از پنجره‌های اتاق‌ها می‌کند.

شریفی گفت: هتل زاگرس به دلیل قرارگیری در مرکز شهر و نزدیکی به مراکز خرید و دیدنی‌های شهر و همچنین فاصله اندک هتل از فرودگاه دسترسی مهمانان به این اماکن را آسان کرده است و اولین گزینه اقامت هر مسافر است.

شریفی به بهسازی و تکمیل راه دسترسی منطقه تفریحی روستای هدف گردشگری طولاب بخش سیوان اشاره کرد و افزود: با اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال، عملیات تکمیل و بهسازی راه‌دسترسی به منطقه تفریحی روستای هدف گردشگری طولاب واقع در بخش سیوان شهرستان ایلام انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: در روستای طولاب بخش سیوان مراکز گردشگری فعالیت دارند که این مراکز در ایام ویژه هرساله میزبان میهمانان زیادی از سراسر کشور هستند.

وی تصریح کرد: مناطق روستایی سیوان فرصتی برای ایجاد فضاهای توریستی و گردشگری هستند که در همین زمینه در روستاهای هدف گردشگری شاهد افزایش مراکز گردشگری روستایی هستیم.

شریفی گفت: روستای هدف گردشگری طولاب از توابع بخش سیوان در بخش مرکزی شهرستان ایلام است، این روستا در جنوب شهر ایلام واقع شده که موقعیت استانی آن در شمال غربی استان است، فاصله این روستا تا مرکز استان (ایلام) حدود ۳۰ کیلومتر است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.