کدخبر : 8445
دوشنبه 18 فوریه 2019 - 14:49
فاقددیدگاه

همایش مدیریت دانش در پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد

مسئول برنامه ریزی مهندسی شرکت پالایش گاز ایلام از برگزاری همایش مدیریت دانش در این شرکت خبر داد و گفت: این همایش در راستای استقرار پروژه مدیریت دانش و آشنایی پرسنل این شرکت با انگیزه های فردی و سازمانی مدیریت دانش برگزار شده است.

به گزارش جامک به نقل از روابط عمومی، مهندس ” محسن خزلی ” افزود: این همایش با حضور دکتر “عادل صلواتی” عضو هیات علمی دانشگاه و رئیس شورای سیاست گذاری کنفرانس بین المللی مدیریت دانش و دکتر “سامان شیخ اسماعیلی” عضو هیات علمی دانشگاه و ارزیاب جایزه ملی مدیریت دانش برگزار شد.
وی ادامه داد: این همایش با محوریت انگیزش کارکنان در سرفصل های چگونگی ایجاد انگیزه در کارکنان،کاهنده های انگیزش در کارکنان، مهارت های برقراری ارتباط اثربخش سازمانی، مدیریت دانش و ارتباطات سازمانی، موانع برقراری ارتباطات سازمانی اثر بخش و در بخش دوم روش های دانش نگاری شخصی و نحوه همکاری در پروژه مدیریت دانش، تمرین علمی دانش نگاری و پرسش و پاسخ، پوشش داده شده است.
وی اظهار داشت: پروژه مدیریت دانش از اسفندماه سال گذشته در این شرکت در قالب چهار فاز اجرایی با همکاری شرکت داده پردازان هایا آغاز و همزمان با پیشبرد پروژه در فازهای مختلف، در فاز آموزش و فرهنگ سازی نیز چندین نوع آموزش فردی،گروهی و سازمانی برای هر طیف از مخاطبین شرکت از جمله کارگاه ها و میزگردهای تخصصی برای کمیته راهبردی،کمیته اجرایی، انجمن های خبرگی و سایر پرسنل در نظر گرفته و اجرا شده است.
مسئول برنامه ریزی مهندسی شرکت پالایش گاز تصریح کرد: به منظور ارتقاء فرهنگ سازمانی وآشنایی کلیه کارکنان تاکنون سه دوره همایش در زمینه مدیریت دانش در این شرکت برگزار شده است.
مهندس خزلی خاطرنشان کرد: در حوزه مدیریت دانش شرکت، اقدامات قابل توجهی همچون انتشار اولین نشریه تخصصی مدیریت دانش با عنوان “زانا ” در دست اقدام است که شماره نخست آن اسفندماه سال جاری منتشر خواهد شد و علاوه بر این، در صدد برگزاری همایش تخصصی و میزگردهای انتقال تجربه مدیریت دانش در حوزه صنعت گاز به صورت منطقه ای نیز می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.