کدخبر : 9490
شنبه 21 سپتامبر 2019 - 7:39
فاقددیدگاه

راه‌اندازی گیت عودت زائران غیر مجاز در مهران ضروری است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مدیریت پارکینگ‌ها در مهران مهم است و از شهردار مهران می‌خواهیم پارکینگ‌ها را توسعه دهد.

به گزارش جامک؛ سردار «نورعلی یاری» در نشست قرارگاه اربعین در محل پایانه مرزی مهران،  اظهار کرد:باوجود کمبود منابع مالی ، در زمینه توسعه زیر ساخت های موجود ، قدم های خوبی برداشته شده ،اما برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند عزم همگانی هستیم .

وی با بیان اینکه در پایانه مرزی گیت‌های عبور زائران ، نیازمند نصب سایه‌بان هستند، افزود: باید مسئولان امر در زمینه تجهیز پایانه مرزی مهران تلاش کافی را انجام دهند .

یاری با اشاره به اینکه پروژه پل‌سازی و راه‌سازی در مسیر زائران حسینی(ع)بسیار مهم و حیاتی است ،خاطر نشان کرد: راه‌اندازی گیت عودت زائران غیر مجاز در مهران ضروری است .

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه آماده‌سازی پد هلیکوپتر و فرودگاه قدیم مهران باید در دستور کار باشد،گفت: مدیریت پارکینگ‌ها در مهران مهم است و از شهردار مهران می‌خواهیم با بسیج امکانات و نیروی انسانی واستفاده از تجربه کارکنان ، با توجه به حجم تردد بسیار زیاد زائران نسبت به توسعه پارکینگ‌ها اقدام کند .

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نیازمندی پایانه مرزی مهران به چند دستگاه خودرو آب‌پاش جهت خنک کردن  زائران در پشت گیت‌های خروجی ، گفت: در بحث حمل ونقل عمومی ، باید با تمام ظرفیت ممکن نسبت به جابجائی زائران از مرز بین المللی مهران اقدام کرد .

یاری به زائرانی که قصد تردد با وسیل نقلیه شخصی به مهران را دارند توصیه کرد، با رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی و با پرهیز از سرعت وشتاب‌زدگی، سفری ایمن را برای خود وخانواده‌هایشان رقم بزنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.