کدخبر : 17920
یکشنبه 14 می 2023 - 9:09
فاقددیدگاه

بیش از ۷۰ پروژه نیمه‌ تمام در ایلام تا شهریور امسال تکمیل می‌ شوند

استاندار ایلام در نشست با معاونین و مدیران ستادی استانداری ایلام در سالن جلسات شهید ملکشاهی استانداری ایلام گفت: عملکرد چهار معاونت استانداری ایلام در سال گذشته عملکرد قابل قبولی بوده که نتیجه این عملکرد در سال گذشته منجر به دستیابی استان ایلام به رتبه‌های برتر در حوزه‌های مختلف شد.

حسن بهرام‌نیا افزود: یکی از مهمترین این دستاوردها در حوزه اربعین است، بطوری‌که استان ایلام در بین ۳۱ ستاد اربعین کشور و پنج استان هدف، موفق به کسب رتبه نخست شد؛ علاوه بر این در حوزه اشتغال نیز استان ایلام مقام اول را در سطح کشور کسب کرد.

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: علاوه بر این موارد، در حوزه کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای نیز استان ایلام حائز مقام اول در سطح کشور شد و در حوزه مدیریت منابع و نیروی انسانی نیز رتبه خوبی به دست آمد که این موفقیت‌ها در سایه همکاری و تلاش همه جانبه معاونین و مدیران کل ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی با وحدت نظر و عملکرد جهادگونه بدست آمده است.

وی با بیان اینکه در راستای خدمت به مردم خستگی و شب و روز معنا ندارد، دست‌پاکی را از مهمترین ویژگی یک مدیر عنوان کرد و افزود: مدیران با همین رویکرد تلاش کردند و در مجموع رتبه‌های خوبی در مقیاس ملی بدست آمد که جای قدردانی دارد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به میزان اعتبارات استان گفت: اعتبارات سفر استانی به میزان دو هزار میلیارد تومان بود که با رایزنی‌های صورت گرفته این میزان در متمم سفر اول به ۸۰۰ میلیارد تومان و در متمم سفر دوم به میزان یک هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان و در مجموع به بیش از چهار هزار میلیارد تومان رسید. 

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم در استان ایلام، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و با در نظر گرفتن اعتبارات قابل ملاحظه، در تلاش هستیم تا پروژه‌های ۲۰ ساله را به سرانجام برسانیم که تکمیل پروژه های ایستگاه پمپاژ آب از مصادیق آن است و از مجموع ۱۹ ایستگاه پمپاژ آب، تعداد ۵ ایستگاه در سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: در همین رابطه و تا نیمه اول سال جاری حدود ۷۰ پروژه نیمه‌تمام با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان به سرانجام می رسند که در نوع خود بی‌نظیر است. به همه مدیران تأکید شده که هیچ پروژه‌ای کلنگ زنی نشود، مگر آنکه اعتبار آن تامین شده باشد؛ به همین منظور و به زودی سد «گدارخوش» با حضور مقامات کشوری کلنگ زنی می‌شود.

بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه تقسیمات کشوری نیز گفت: با شروع به کار دولت مردمی ایران قوی و بعد از پیگیری‌های فراوان در قالب یک فرآیند و پس از بررسی همه شاخص‌های مورد نیاز و اعزام تیم‌های ویژه از مرکز برای بررسی، در نهایت دهستان «آسمان‌آباد» به بخش ارتقاء یافت و نتیجه این تلاش و پیگیری‌های پیاپی و مستمر طی هفته گذشته این دستاورد بصورت رسمی ابلاغ شد. اخیرا نیز «دشت‌عباس» شهرستان دهلران به شهر ارتقاء یافت که موجب خوشحالی مردم این منطقه شد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به سایر دستاوردها نیز گفت: علاوه بر انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به استان پس از ۴۰ سال، ۱۳ پرونده مالیاتی دیگر به استان منتقل شد که اتفاق بزرگی بود، در همین رابطه مبلغ ۲۶۶ میلیارد تومان بین شهرداری‌های استان تقسیم و بسیاری از مشکلات سال‌های اخیر در این حوزه برطرف شد؛ در این رابطه ۲۶ ماشین حمل زباله و ۴ تانکر آبرسانی به شهرهای از جمله مهران، توحید هلیلان، آبدانان و چوار اختصاص یافت.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.