کدخبر : 17230
سه‌شنبه 10 ژانویه 2023 - 8:39
فاقددیدگاه
معاون استاندار ایلام:

تلاش دشمن برای کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است

معاون استاندار ایلام گفت: بخش عمده تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی و بخصوص در عدم انتقال این دستاوردها به نسل جدید است.

“محمدسبحان حسنی” امروز دوشنبه ۱۹ دی،  در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی معادلات منطقه ای را بهم زده و محاسبات نظام سلطه را تغییر داده و تغییر در معادلات منطقه ای ماحصل عمق راهبردی امام و مقام معظم رهبری در هدایت کشتی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بخش عمده تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی و بخصوص در عدم انتقال این دستاوردها به نسل جدید است، گفت:  تمام تلاش آنها این است که از طریق ابزار رسانه ای در ذهن و اندیشه جوانان ما نتایج دیگری را جاسازی کند و دید و نگرش آنها را نسبت به انقلاب اسلامی عوض کنند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: امسال دشمنان  هم توانشان را گذاشتند و برخی ها را به کف خیابان آوردند، اما همین ها هم بعد از مدتی متوجه شدند در فضای تبلیغاتی کاذب دشمن قرار گرفتند که صف خود را جدا کردند و یک عده قلیلی در صف دشمن باقی ماندند که عدد آنها قابل محاسبه هم نیست و دشمنان یکبار دیگر هم به این نتیجه رسیدند که ریشه های انقلاب اسلامی آنچنان مستحکم است که علی رغم همه توانی که گذاشتند نتوانستند  هیچ خلائی در مسیر انقلاب ایجاد کنند.

حسنی گفت: دشمنان هر چند مزاحمت و مشکلاتی ایجاد می کنند و فلسفه فشارها و تهدیدها و تحریم ها به خاطر این است که قطار انقلاب اسلامی را متوقف کنند، حتماً جاهایی هم برای مردم ما خصوصاً در حوزه اقتصادی و معیشتی مشکلاتی را بوجود آوردند اما علی رغم اینها در محاسبه ای که مردم و جامعه ما نسبت به دستاوردها ی انقلاب دارند، وقتی می بینند ارزش دستاوردها بیشتر از هزینه هایی است که دشمن بر ما تحمیل می کند ادامه مسیر انقلاب را حمایت می کند و هزینه می کند و خون می دهد تا این راه و آرمان باقی بماند.

وی ادامه داد: در بحث برنامه‌ریزی باید با توجه به نیازی که احساس می شود و با توجه به تکلیفی که رهبری در بحث  تبیین دستاوردهای انقلاب و دشمن شناسی بر عهده ما گذاشتند، تبیین کنیم و فضاها را نشان دهیم و  در بحث برپایی نمایشگاهها و بازدیدهایی که می توانیم در ایام دهه فجر و بعد از آن برای قشرهای مختلف خصوصاً دانش آموزان و دانشجویان تنظیم کنیم که پیشرفت‌های کشور مورد بازدید قرار گیرد.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: این همه سر و صدا و جیغ و داد دشمن که برخی مواقع بلند می شود برای این است که دشمن ما را خوب رصد می کند و مطمئن باشید هر جا که ما به نقطه قوتی می رسیم صدای دشمن در آنجا بلند می شود و فشارش بیشتر می شود، هر جا فشار دشمن بیشتر باشد مطمئن باشید یعنی کاری صورت می گیرد.

حسنی تصریح کرد: وقتی ما تبیین و اطلاع رسانی به موقع را داشته باشیم و اینکه ما امروز می گوییم روایتگر اول باشیم به خاطر این است که آن اثری که دشمن از تولید خبر کاذبش می کند اثرش را روی دید و نگرش افکار عمومی نگذارد و اگر ما روایتگر اول باشیم آن اثر را خنثی می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه ما باید در اطلاع رسانی و تبیین دستاوردهای انقلاب پیشتاز باشیم و لذا هر جا کوتاه آمدیم و احساس کردیم نیازی نیست دشمن بیشتر جلو آمد و امروز یکی از نقص هایی که احساس می کنیم همین است، ادامه داد:  ما باید حوزه اطلاع رسانی را قوی کنیم، در تولید محتوای تهاجمی باید خودمان را به نقطه مطلوب برسانیم، تهاجم امروز دشمن در فضای مجازی با تولید محتواست، آن هم محتواهای فریبنده و جذاب و از این طرف تکلیف ما در این صحنه مشخص است که به چه شکلی باید وارد شویم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: دستگاههای فرهنگی و مذهبی ما باید خط مقدم تولید محتوا باشند، یک مدیر دستگاه فرهنگی و آموزشی امروز باید بداند اولویت اولش حضور در فضای مجازی است، نیروی انسانیش در فضای مجازی را باید تقویت کند، پول و اعتبار لازم را برای دوره های آموزشی بگذارد.

حسنی ادامه داد:  تکنولوژی فضای مجازی نباید در سیطره دشمن باشد، ما باید ورود کنیم، تکنولوژی را نمی‌توانیم حذف کنیم، ما باید از بعد مثبتش برای تهاجم افکار عمومی دشمن و تسخیر ذهن ها استفاده کنیم و حتما باید روی این موضوع کار کنیم، ما تاالان به صورت عملی و عملیاتی کمتر در این حوزه ورود کردیم و امیدواریم مدیرانی که در این حوزه ها مسئولیت دارند بیشتر وارد این فضا بشوند چون جزو ضروریات است.

منبع: ایسنامنطقه ایلام

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.