کدخبر : 17129
شنبه 31 دسامبر 2022 - 8:26
فاقددیدگاه

۷ برابر شدن خدمات سازمان بیمه سلامت به معلولان ایلامی

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: معلولان ایلامی در سال جاری ۷ برابر خدمات از سازمان بیمه سلامت دریافت کرده‌اند.

 نورالدین رحیمی  مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: خوشبختانه خدمات دهی به معلولان جامعه بصورت قابل توجهی افزایش یافته است به طوری که که این خدمات نسبت به گذشته ۷ برابر شده است.

وی افزود: خدمات دهی به افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی یکی از اولویت های سازمان بیمه سلامت ایران است.

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام تصریح کرد: با توجه به به تفاهم نامه بین سازمان بیمه سلامت ایران و سازمان بهزیستی کشور صورت گرفته است، از این پس بیمه سازمان بیمه سلامت ایران خدمات مطلوبی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت ارائه خواهد کرد.

رحیمی ضمن اشاره به اینکه این افراد با مشکلات زیادی مواجه هستند و درک چنین شرایطی این قشردارندو برنامه ریزی برای برطرف کرد آن از وظایف نهادهای حمایتی و بیمه‌ای است، گفت: سازمان بیمه گر بیمه سلامت به دنبال ارتقای سطح خدمات به افراد دارای معلولیت در حوزه توانبخشی هستند، به طوری که یکی از موضوعاتی که به صورت جدی از سوی سازمان بیمه سلامت ایران پیگیری می‌شود، بحث پوشش بیمه‌ای خدمات پیشگیری، مداخلات درمانی افراد دارای معلولیت است.

وی در پایان گفت: در راستای این تفاهم نامه خدمات ارائه شده به معلولین جامعه که قبلاً ۸ کد خدمتی بوده است، هم اکنون به ۵۹ کد خدمتی به این افراد افزایش پیدا کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.