کدخبر : 14049
یکشنبه 19 سپتامبر 2021 - 8:08
فاقددیدگاه

۲۱ هزار متر مربع زمین از زمین‌خواران پس گرفته شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: از ابتدای امسال در ۵۰ عملیات رفع تصرف تاکنون بالغ بر ۲۱ هزار متر مربع به ارزش ریالی نزدیک به ۲۱ میلیاردتومان از دست زمین‌خواران خارج شده است.

به گزارش جامک به نقل از ایسنا؛ «عبدالله بهادری» با اعلام این خبر، اظهار کرد:  ۲۰۵۰ متر مربع از این میزان رفع تصرف مربوط به ۱۱ عملیات رفع تصرف مرکزاستان به ارزش  بیش از۶ میلیارد تومان استو ۱۹ هزار و ۱۷۰  مترمربع ازاراضی رفع تصرف شده به ارزش حدود ۱۵ میلیارد تومان نیز مربوط به سایر شهرستانهای استان به خصوص شهر دهلران است که در ۳۹ عملیات رفع تصرف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند برخورد قانونی خواهد شد و برای تحقق این امر مهم از تمام توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

«فریدون یاسمی»  فرمانده یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان نیز دراین زمینه گفت: اشخاصی که قصد خرید ملک در هر نقطه ازشهرهای استان را دارند ابتدا استعلام لازم از اداره کل راه و شهرسازی در مرکزاستان و ادارات راه وشهرسازی شهرستانهای مختلف بگیرند تا در دام اشخاص زمین‌خوار و سودجو گرفتار نشوند چرا که هرگونه خرید، فروش، انعقاد قراردادو تغییرشکل زمین‌های ملی و دولتی جرم محسوب شده و پیگرد قضایی دارد.

وی خاطر نشان کرد: یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان ایلام با شماره تلفن شبانه روزی۱۶۵۶ آماده دریافت گزارشات مردمی درزمینه تعرض به زمینهای ملی ودولتی است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.