کدخبر : 13684
شنبه 7 آگوست 2021 - 14:54
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

میزان رعایت پروتکل‌ها در ایلام کاهش یافته است

استاندار ایلام گفت: میزان رعایت پروتکل‌ها در استان کاهش یافته و ضرورت دارد اطلاع رسانی لازم از طریق صدا و سیما و رسانه ها صورت گیرد تا مردم بیشتر خطرات پیش رو را درک کنند.

دکتر «محمد نوذری» در نشست ستاد کرونای استان، اظهار کرد: آگاه سازی به منظور ایجاد اعتماد عمومی در انجام واکسیناسیون و بیان فواید ان برای مردم یک ضرورت است و باید با برنامه ریزی لازم زمینه ترغیب مردم در رعایت پروتکل ها فراهم آید، با کسانی که اجرای پروتکل ها را نقض می کنند برخورد می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید الزام زدن ماسک و اجرای دستورالعمل‌ها در مکان‌های عمومی، مراکز تجمعاتی و بازار در دستور کار قرار گیرد، گفت: در اجرای محدودیت‌ها باید با مدیریت هوشمند قانونمندی‌های رفتاری جدیدی ترسیم کرد و مردم را مجاب به رعایت آنها کرد.

استاندار ایلام با بیان اینکه در تعطیلی دو هفته‌ای کشور تابع ستاد ملی کرونا هستیم و هر تصمیمی گرفته شود اجرا می‌کنیم، تصریح کرد: میزان رعایت پروتکل‌ها در استان کاهش یافته و ضرورت دارد اطلاع رسانی لازم از طریق صدا و سیما و رسانه ها صورت گیرد تا مردم بیشتر خطرات پیش رو را درک کنند.

نوذری تصریح کرد: تغییر ماهیت و جهش کرونا ما را وارد فاز جدیدی در زندگی اجتماعی کرده که به ناچار باید یکسری تغییرات در محیط زندگی اجتماعی را بپذیریم.
 
وی تاکید کرد: ورود به آرامستان‌ها یک چالش جدی است و فرمانداران موظفند آرامستان‌ها را به صورت هوشمند مدیریت و از تجمعات جلوگیری کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.