کدخبر : 13456
سه‌شنبه 6 جولای 2021 - 10:33
فاقددیدگاه

زانوی بی تدبیری و بی تفاوتی برخی مدیران ایلام بر گردن مردم!

هرچه به روزهای پایانی دولت نزدیک می شویم، شاهد رفتارهای عجیب از سوی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی هستیم. اینکه مردم در کجای تصمیم گیری های مدیریت اجرایی استان قرار دارند، مشخص نیست. و اینکه برخی مدیران با چه اهدافی سعی در عصبانی نمودن مردم دارند، بازهم مشخص نیست!

پایگاه خبری جامک: سالهاست وعده های رفع مشکل کمبود آب شرب ایلام در بین مدیران ذیربط دست به دست می شود. قطعی های مکرر برق در تایم های طولانی وارد فاز جدیدی شده و مردم مناطق مختلف استان مخصوصا شهرهای جنوبی با گرمای بالا ۵۰ درجه در شرایط بحرانی و سخت قرار دارند.  

شوربختانه در میزان سهم برق دریافتی استان ایلام از برق منطقه ای غرب که شامل استان های ایلام، کرمانشاه و کردستان می باشد به موضوعات مهم اقلیم و همچنین درصد سهم خانوارها توجه صورت نگرفته است! مگر می توان وضعیت شهرهای دهلران، دره شهر، آبدانان و مهران را مشابه شهرهای سردسیری و خوش آب و هوای برخی استان های غرب کشور در نظر گرفت؟! اصلا چطور ممکن است شهرهای جنوبی استان ایلام را با این وضعیت حاد دمای بالا در لیست قطعی برق قرار داد؟!

متاسفانه با رفتن “قاسم سلیمانی دشتکی” از ایلام، انگار کلید مدیریت ارشد استان هم خاموش شده است. بدون اغراق و هر گونه رودربایستی می توان گفت که ایلام بی سرپرست شده است.

در مسئله انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بالاترین حاشیه ها در شهرهای استان ایلام خلق شد. هنوز بخش زیادی از انرژی استان درگیر این مسئله است. تاکنون از استاندار به عنوان شخص اول مسئول تصمیم گیری‌ها واکنشی مشاهده نشده و کلا معلوم نیست نقش و سهم ایشان در مدیریت فضای کنونی استان چیست؟!

جالب اینکه جهت گیری ها و اقدامات استاندار تنها محدود به تولید اخبار بی روح و موسمی روابط عمومی خسته استانداری شده که هرچند وقت یکبار برای خالی نبودن عریضه به فضای عمومی پمپاژ می شود.

کاملا مشهود و مشخص است که بی تفاوتی و بی انگیزگی در هرم مدیریتی ایلام مخصوصا در مجموعه استانداری موج می زند. به نظر می رسد چمدان مسافران ساختمان سفید استانداری خیلی زودتر از تصور بسته شده و به همین دلیل کسی حوصله پیگیری مشکلات مردم را ندارد! در تاریخ استان ایلام بعد از انتخابات ریاست جمهوری و جابجایی دولت ها این میزان خنثی بودن استاندار وقت بی سابقه است.

بدون اغراق و فارغ از هرگونه بزرگنمایی و تعاریف، اگر هوشیاری و ورود به موقع دستگاه‌های نظارتی، دلسوزی و پیگیری های مجدانه دادستان، معاونین دادستان و بازرس کل نباشد، معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار این مردم خواهد بود؟!

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.