کدخبر : 13089
یکشنبه 30 می 2021 - 8:05
فاقددیدگاه

کشف ۱۴ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی ۱۴ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

به گزارش جامک؛ سردار “دلاور القاصی مهر” اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخل، برخورد با افراد سودجو که در زمینه خرید، دپو نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع فعالیت دارند، بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان در پی رصد و اشرافیت اطلاعاتی یک انبار دپوی نهاده دامی قاچاق در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و با هماهنگی‌های مقام قضائی در بازرسی از این انبار، ۱۴ تن نهاده دامی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: در این زمینه یک متهم دستگیر و جهت سیر ماحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی این محموله‌های کشف شده طبق نظر کارشناسان ۲ میلیارد ۹۴۰ میلیون ریال تعیین شده است.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های ذاتی پلیس امنیت اقتصادی، مبارزه با مفاسد اقتصادی خصوصا قاچاق کالا و ارز است بیان داشت: نیروی انتظامی با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در بازار برخورد خواهد کرد اجازه نخواهد داد قاچاقچیان کالا برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی جامعه را خدشه دار کنند.

وی از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی افراد هنجارشکن بلافاصله موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در استان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ در میان بگذارند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.