کدخبر : 11627
جمعه 27 نوامبر 2020 - 0:15
فاقددیدگاه
معاون اقتصادی استانداری ایلام:

رفع مشکلات واحدهای تولیدی ایلام با جدیت پیگیری می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: رفع موانع تولید و کمک به جهش این بخش دغدغه مشترک و اولویت اصلی همه مسوولان و مدیران استان است.

جهانگیر رستم زاد روز پنج شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی ایلام اظهار داشت: حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی از مهمترین دغدغه های تیم اقتصادی استان است که موجب افزایش ارزش افزوده این بخش خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه بیشتر تصمیماتی که برای حل مشکلات صنایع استان در نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اتخاذ شده به نتیجه رسیده، ولی برخی مشکلات صنعت نیازمند پیگیری از خارج استان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: تولیدکنندگان و صنعتگران در این شرایط سخت، رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و باید تمام توان و تلاش خود را برای حل مشکلات آنها در سریعترین زمان ممکن به کار بگیریم.

رستم زاد با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها نهایت همکاری و مساعدت را با واحدهای تولیدی به منظور رفع مشکلات آنها در دستور کار قرار دهند، یادآور شد: در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع کرونا نیاز است تا همه دستگاه ها همراهی بیشتری با واحدهای تولیدی برای تثبیت اشتغال و افزایش تولید داشته باشند.

وی اضافه کرد: در ستاد تسهیل همواره سعی شده به این همراهی و همکاری توجه ویژه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد: که دستگاه های اجرایی با کمک به واحدهای تولیدی آنان را برای تداوم تولید همراهی کنند و اجازه ندهند برخی مسایل موجب ایجاد مشکلاتی برای این واحدها که کاهش نیرو و تعطیلی و کاهش تولید را به دنبال دارد، شود.

در این بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام به همراه مسئولین سازمان صمت استان از پنج واحد تولیدی و صنعتی فعال کارخانه نرگس نگین زاگرس ، شرکت پردیس، شرکت مرغ دانه، شرکت بهتام نوین غرب و کارخانه فوم الماسی در خارج و داخل شهرک صنعتی ایلام به صورت میدانی بازدید و از نزدیک با مسائل و مشکلات این واحدها آشنا و دستورات لازم را برای رفع این مشکلات صادر کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.