کدخبر : 10735
دوشنبه 4 می 2020 - 5:04
فاقددیدگاه

این دولت منحوس !!!

اصلا هم به یاد نمی آورند که معجزه هزاره سوم که خود از سینه چاکان آن بودند چه بلاهایی که بر سر این ملک و ملت نیاورد، فراموش کرده اند که دولت پاک دستان چگونه قبح بسیاری از ناهنجاری ها و بی قانونی ها و هتک حرمت ها را از بین برد و چشم در چشم مردم به آنان چه دروغ ها که نگفت و …

جامک: رضا رستمی
با علنی شدن ورود ویروس کرونا به کشور و به تبع آن افزایش تصاعدی تعداد مبتلایان به آن ، موجی از انواع و اقسام خبر و تحلیل و تفسیر نیر وارد فضای عمومی و رسانه ای کشور شد .
برخی در تلاش برای آگاه سازی جامعه ، عده ای در پی اطلاع رسانی و اخبار و پاره ای نیز طبق معمول شمشیر انتقام از نیام کشیده و هر کار و برنامه ای که در این مدت در کشور اجرا شده را ناقص و ابتر و … دانسته و انگار همه باید تابع محض و بی چون و چرای آنان باشند .
خود را تافته جدا بافته و رویین تنان عالم و آدم دانسته و به راحتی این حق را به خود می دهند که حتی در تخصصی ترین امور پزشکی هم نظر داده و نسخه بپیچند .
و این دردی است که سالهای سال است این ملک و ملت را گرفتار نموده و این عزیزان هم الی ماشاالله اشتهای سیری ناپذیری دارند و ظاهرا قرار نیست از اسب چموش لجاجت و یک دندگی لختی پایین بیایند و سری در عالم واقعیت چرخانده و ببینند که کجای این معادله هزار مجهولی ایستاده اند.
از دیدگاه این بزرگواران این دولت منحوس است و باید به هر بهانه ای نحوست آن را به عالم و آدم جار زد ، بر این باورند که تنها وظیفه و رسالت آنان مخالفت با دولت است و نباید کوچکترین فرصت را در تخریب و تحدید آن از دست داد .
عالمان دهری هستند که امکان هیچ اشتباه و قصوری را برای خود نه تنها متصور نمی دانند که در مقابل کوچکترین نقدی زبان به تهمت و افترا و تحقیر نیز می گشایند ، همه چیز را می دانند از علم و سیاست تا بازار و مدیریت و نسخه هایشان همیشه باید عملی شود و گر نه زمین و زمان را به هم می دوزند.
خدا نکند کسی از جان خود سیر شده و سوالی از اینان بپرسد که پس این همه علم و تجربه و تخصص و دانشمند و جامعه شناس و مدیر و … چکاره اند با هزار تهمت و انگ مواجه شده و …
معلوم نیست جامعه تا کی باید تاوان چنین رفتارهایی را پرداخت کند ؟ امنیت و سلامت روح و روان جامعه تا کی باید ملعبه دست این رویین تنان تمامیت خواه شود ؟
نکته جالب این است که این بزرگواران اگر بنا به هر دلیلی اظهار نظر در باره موضوعی را از دست بدهند انگار ثلمه ای عظیم به جهان اسلام وارد شده و دنبال بهانه ای می گردند تا نظر حکیمانه خود را عنوان کنند .
به شدت و با اعتماد به نفسی عجیب عملکردها را به دو دسته کاملا جدای دولت و نظام تقسیم بندی می کنند و انگار دولت مستقر و افراد و مسئولانی که در آن مشغول هستند به ناگاه و از کره ای دیگر وارد شده و سکان امور را در دست گرفته اند.
شرایط موجود کشور و انواع و اقسام فشارها و تحریم های موجود را نادیده گرفته و کاملا اتفاقی هم یادشان رفته است که زمانی ما نفت را بشکه ای ۱۵۰ دلار هم می فروختیم ، جنگ واقعی اقتصادی موجود را ( فارغ از علل و عوامل آن … ) نمی بینند و ظاهرا فقط وظیفه دارند که سینه چاک کرده و بانگ برآورند که نظام ، همه دشمنان را منکوب کرده است و این دولت است که مرتکب انواع خیانت و جنایت و …. می شود .
اصلا هم به یاد نمی آورند که معجزه هزاره سوم که خود از سینه چاکان آن بودند چه بلاهایی که بر سر این ملک و ملت نیاورد، فراموش کرده اند که دولت پاک دستان چگونه قبح بسیاری از ناهنجاری ها و بی قانونی ها و هتک حرمت ها را از بین برد و چشم در چشم مردم به آنان چه دروغ ها که نگفت و …
البته که اینها و صدها مورد دیگر از دولت قبل و سکوت هایی که در مقابل آنها انجام شد هیچگاه به معنای تطهیر دولت کنونی نیست و هیچگاه منکر برخی ایرادات بر عملکرد دولت مسقر نیستیم ، اما می گوییم یک رسانه ای و خبرنگار و یا تحلیل گری که شرایط موجود را درک نکرده و بین صفر و صد هیچ عدد و رقمی را قایل نباشد چه اصولگرا باشد چه اصلاح طلب و یا میانه رو و … راه را به خطا رفته و تنها به یاس و ناامیدی و سرخوردگی مردم دامن خواهد زد .
بدون شک از چنین نمدی هیچگاه کلاهی نصیب نخواهند برد بلکه از سر گشاد سرنایی دمیده اند که صدای آمریکا و بی بی سی و ایران اینترنشنال میلیارد ها دلار هزینه کرده اند تا صدای آن را به گوش تک تک جامعه برسانند .

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.