کدخبر : 10722
پنج‌شنبه 30 آوریل 2020 - 17:02
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

افتتاح طرح ها و پروژه های مهم استان بصورت ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس جمهور

قریب ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در استان آماده بهره برداری هستند که نقش مهمی در توسعه و اشتغالزایی استان خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، عصر امروز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه وزیر جهاد کشاورزی به اتفاق استاندار ایلام، معاونین وزرای جهاد کشاورزی و نیرو و همچنین منتخبان استان به مزار شهدای گمنام شهر ایلام رفتند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

در این مراسم استاندار ایلام ضمن خوشامد گویی به دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و همراهان گفت: از اینکه وزیر محترم جهاد کشاورزی اولین سفر خود را بعد از سمت وزارت به ایلام به خاطر شهدا و ایثار و فداکاری مردم استان اختصاص داده است تشکر می کنم.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه یک مرحله از طرح ها و پروژه های مهم استان بصورت ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس جمهور و با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وزیر نیرو افتتاح می شود.

وی افزود: در این مراسم طرح ها و پروژه ها در سه منقطه فکه در دهلران، لیک مهران و سد شهدا (سد گلال) همزمان بصورت متمرکز با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه از آماده شده قریب ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در استان خبر داد و گفت: این طرح ها و پروژه ها یا آماده افتتاح هستند و یا شروع بکار کرده اند اما شروع بکار آنها رسما اعلام نشده است که انشاء الله در یکی دو ویدئو کنفرانس دیگر که با حضور رئیس جمهور داریم اعلام می شوند و البته ایشان قول داده اند برای افتتاح و بهره برداری از پروژه های مهم حوزه نفت و گاز و پتروشیمی به استان سفر خواهند کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.