کدخبر : 10515
یکشنبه 22 مارس 2020 - 19:36
فاقددیدگاه
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام:

قدردان تلاش و همراهی خوب بخش خصوصی و مجموعه تولید کنندگان استان ایلام هستیم

تا قبل از شروع ویروس کرونا، تولید برخی اقلام صفر و یا بسیار اندک بوده اما به همت تولید کنندگان استان اکنون این محصولات به تیراژ بالایی در روز رسیده که لازم است از فعالان این حوزه تشکر کنم.

صبح امروز یکشنبه سوم فروردین، معاون امور اقتصادی استانداری، رئیس دانشگاه ایلام، رئیس سازمان صمت و معاون غذا دارو از کارگاه تولید الکل طبی شرکت دانش بنیان شهر آذین در محل دانشگاه ایلام بازدید کردند.

رئیس سازمان صمت اظهار داشت: در این مدت شاهد تلاش های موثر بخش خصوصی و تولید کنندگان استان برای تولید محصولات بهداشتی و رفع نیازمندی های مردم هستیم.

مهندس نصیری گفت: تا قبل از شروع ویروس کرونا، تولید برخی اقلام صفر و یا بسیار اندک بوده اما به همت تولید کنندگان استان اکنون این محصولات به تیراژ بالایی در روز رسیده که لازم است از فعالان این حوزه تشکر کنم.

مهندس نصیری ادامه داد: اقدام تاثیرگذار و قابل تقدیر دیگر این که فرایند صدور مجوزهای لازم، تامین مواد اولیه مورد نیاز از جمله انواع پارچه، کش، الکل.. باهمکاری همه سازمان‌ها تسهیل شده و همین امر به افزایش تولید و سرعت انجام کار کمک فراوانی کرده است.

این مسئول با اشاره به اقدام خوب شرکت شهرآذین از واحدهای دانش بنیان وابسته به دانشگاه ایلام گفت: خوشبختانه دانشگاه ایلام پویا، پیشرو و بالنده، رسالت اجتماعی خود را با سربلندی دنبال می کند و در این مسیر هم بسیار تاثیرگذار ظاهر شده است.

مهندس نصیری اضافه کرد: دانشگاه ایلام می تواند با ورود به عرصه تولید محصولات دانش بنیان وارد فاز جدیدی از خدمات رسانی به مردم شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.