کدخبر : 6319
شنبه 28 اکتبر 2017 - 9:45
فاقددیدگاه

استقرار ۱۰۰ واحد گشتی ترافیک در جاده‌های ایلام همزمان با اربعین حسینی

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: همزمان با شروع ماموریت اربعین حسینی (ع) ۲۰۰ واحد گشتی بر تردد زائران در محورهای مواصلاتی استان نظارت خواهند کرد

سرهنگ همتی‌زاد اظهار کرد: بسیاری از مشکلات زیر ساختی در مسیر تردد زائران در جاده‌ها در ایلام برطرف شده و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است .

وی با اشاره به تدارک ویژه پلیس برای امنیت ترافیکی تردد زائران در جاده های ایلام، گفت: شروع مأموریت اربعین حسینی (ع) ۱۰۰ گشت خودروی در محورهای مواصلاتی استان مستقر خواهند شد و به صورت شبانه روزی بر تردد وسایل نقلیه نظارت می‌کنند .

رئیس پلیس راه ایلام تصریح کرد: علاوه بر این تعداد واحد گشتی تعداد ۱۰ ایستگاه پلیس راه در طول مسیر برای روان سازی ترافیک و خدمات‌دهی مناسب تر به زائران راه اندازی شده است .

وی در ادامه به زائرانی که با پای پیاده در جاده‌های استان در حال تردد هستند توصیه کرد: مراقب حرکت خودروها باشند و حتی الامکان از کنار جاده‌ها حرکت کنند.

همتی‌زاد همچنین به موکب دارانی که قصد برپا کردن موکب در کنار جاده‌ها را دارند توصیه کرد که این کار را با هماهنگی پلیس انجام دهند و در مکان‌هایی موکب برپا کنند که ترافیک ایجاد نکند.
منبع: ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.