کدخبر : 19624
دوشنبه 12 فوریه 2024 - 7:33
فاقددیدگاه

پوستر «دقیقه ۵۵» رونمایی شد

با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام پوسترجشنواره ملی تئاتر خیابانی دقیقه ۵۵ رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام،رئیس حوزه هنری استان،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، رئیس هیئت فوتبال استان، جمعی از مدیران و هنرمندان ایلام در منزل شهید «مراد آذرخش» از شهدای زمین فوتبال چوار، برگزار و  پوستر جشنواره ملی تئاتر خیابانی دقیقه ۵۵ با حضور مادر شهید آذرخش رونمایی شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان ایلام در تشریح برگزاری این جشنواره گفت:جشنواره «دقیقه ۵۵» یادمان واقعه بمباران زمین فوتبال چوار به صورت همزمان در استان های منتخب از روز ۲۳ بهمن ماه همزمان با سالروز بمباران زمین فوتبال چوار آغاز و در روز ۲۷ بهمن ماه به پایان می رسد.

خیراللهی اضافه کرد: واقعه بمباران زمین فوتبال چوار از حوادث نادر دنیای فوتبال است که رژیم بعث با نقض تمام قوانین و معاهده های بین المللی در بمباران مناطق شهری نه تنها بازیکنان بلکه کودکان حاضر در زمین مسابقه را به شهادت رساند.

وی افزود:حوزه هنری انقلاب اسلامی استان ایلام با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در شناساندن این واقعه و مظلومیت شهدای زمین فوتبال چوار به جهانیان با همکاری استانداری ایلام و دستگاه های فرهنگی اقدام به برگزاری جشنواره ملی تئاتر خیابانی دقیقه ۵۵ کرده است.

گروه های پذیرفته شده در جشنواره ملی تئاتر خیابانی دقیقه ۵۵، در سه نوبت نمایش خود را در استان خود و در مکانهای منتخب با حضور عموم مردم اجرا خواهند رفت و پس از داوری آثار از طریق فیلم ،برگزیدگان در هفته هنر انقلاب معرفی خواهند شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.