کدخبر : 19621
دوشنبه 12 فوریه 2024 - 7:26
فاقددیدگاه

چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در ایلام به کار خود پایان داد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: در آخرین روز از چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، ایلام میزبان ۴ فیلم در سینما فرهنگ بود.

علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان ایلام امروز یکشنبه ۲۲ بهمن و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سینما فرهنگ ایلام با اکران فیلم‌های بهشت تبهکاران، پرواز ۱۷۵، ببعی قهرمان و آپارتچی به کار خود پایان داد.  

وی با اشاره به اینکه امسال ۱۸ فیلم‌ سینمایی این جشنواره در استان ایلام به روی پرده رفت، افزود: این جشنواره در استان ایلام از ۱۶ بهمن و با اکران روزانه ۴ فیلم سینمایی آغاز شده و امروز نیز فیلم‌های سینمایی پرواز ۱۷۵، ببعی قهرمان، اپارتچی و بهشت تبهکاران در ۴ سانس ساعت ۱۴:۳٠، ۱۷، ۱۹:۳٠ و ۲۲ اکران شدند.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، توسعه عدالت فرهنگی را یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم بیان کرد و ادامه داد: در این راستا هر سال در دهه مبارک فجر و همزمان با پایتخت کشور، فیلم‌های سینمایی در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شوند.

هوشمند جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را مهم‌ترین جشنواره سینمایی ایران که به مناسبت پیروزی انقلاب مردمی سال ۱۳۵۷ و به یاد انقلاب برگزار می‌شود، برشمرد و خاطرنشان کرد: این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در پایان ابراز امیدواری کرد که با توسعه زیرساخت‌های سینمایی در استان شاهد پویایی و رونق صنعت سینما در استان و به خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره‌های آتی در راستای حفظ نشاط اجتماعی باشیم. 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.