کدخبر : 11764
شنبه 19 دسامبر 2020 - 8:54
فاقددیدگاه
رئیس سازمان صمت استان ایلام در وبینار سرمایه گذاری صنایع کوچک و استارت اپ های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی:

آرایش جدید صنعت استان با نگاه به توسعه صنایع مرتبط با نفت و گاز

موافقتنامه اولیه و فراخوان طرح احداث پارک ملی صنایع پایین دست پلی پروپیلن انجام شده وهمچنین مصوبه سازمان صنایع کوچک و شرکت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان مبنی بر احداث شهرک تخصصی صنایع پایین دستی پتروشیمی در دهلران از جمله طرح‌های زیربنایی و زیرساختی است.

جامک: رضا محمد رحیمی رئیس سازمان صمت استان ایلام در وبینار سرمایه گذاری صنایع کوچک و استارت اپ های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی که به صورت مجازی برگزار شد به تشریح فرآیند صدور مجوزهای صنعتی و نحوه ارائه حمایت‌های لازم به سرمایه گذاران پرداخت .
رئیس سازمان صمت استان ایلام ضمن تبریک هفته پژوهش بیان نمود: در آرایش جدید صنعت استان ،حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در حلقه‌های بالا ، میان و پایین دست نقش اول را دارند و با نگاهی به جواز تاسیس و پروانه های بهره برداری صادره در چند سال اخیر بخش قابل توجه و حجم اصلی مجوزهای صادره مربوط به این حوزه می باشد.
محمد رحیمی ادامه داد :پروژه های بزرگی در بخش بالادستی صنایع نفت وگاز وپتروشیمی در استان انجام شده و بخش اصلی تسهیلات مالی به این صنایع اختصاص داده شده است.
رئیس سازمان صمت ایلام با اشاره به اینکه اثربخشی سرمایه گذاری های کلان در سطح صنایع پایین دستی قابل مشاهده است خاطرنشان کرد: در بخش صنایع پایین دستی بدنبال برنامه‌ریزی برابر ظرفیت های پتروشیمی و گاز استان هستیم و در همین راستا طرح پژوهشی شناسایی طرح های پایین دست پتروشیمی استان تهیه شده است.
این مسئول اظهارنمود: موافقتنامه اولیه و فراخوان طرح احداث پارک ملی صنایع پایین دست پلی پروپیلن انجام شده وهمچنین مصوبه سازمان صنایع کوچک و شرکت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان مبنی بر احداث شهرک تخصصی صنایع پایین دستی پتروشیمی در دهلران از جمله طرح‌های زیربنایی و زیرساختی است که شرایط را برای سرمایه‌گذاری در این گروه تسهیل کرده است.
محمد رحیمی در خصوص فرایند صدور مجوزهای صنعتی در استان گفت :سامانه صدور مجوزهای وزارت صمت به آدرس www.behinyab.ir از سال ۸۹ به صورت کاملاً الکترونیکی در اختیار متقاضیان می باشد.
در ادامه این مسئول به تشریح گام به گام نحوه صدور جواز تاسیس واحدهای صنعتی در استان پرداخت.
وبینار سرمایه گذاری صنایع کوچک و استارت اپ های حوزه نفت،گاز و پتروشیمی توسط دفترارتباط با صنعت وجامعه دانشگاه ایلام با همکاری اداره آموزش،پژوهش و فناوری سازمان صمت استان ایلام برگزارشد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.