کدخبر : 7875
چهارشنبه 10 اکتبر 2018 - 12:51
فاقددیدگاه
رئیس اداره پذیرش صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی کشور:

کاهش نرخ تسهیلات صندوق بیمه معادن تا ۲ درصد امکان پذیر است

پرداخت تسهیلات اضافه کرد: واحدهایی که تسهیلات دریافت نموده و به دلیل معوقات مشمول جرائم شده اند در صورت مراجعه برای تعیین تکلیف بدهی های خود، مشمول بخشودگی دیرکرد می شوند.

جامک: رئیس اداره پذیرش صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی کشور از امکان کاهش نرخ سود تسهیلات آن تا ۲ درصد خبر داد.

صبح امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه، ”قباد شاه کرمی” در جمع تعدادی از معدنکاران و مدیران واحدهای صنایع معدنی استان ایلام اظهار داشت: نرخ تسهیلات صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در مناطق برخوردار ۶ درصد و در مناطق محروم ۴ درصد می باشد. وی اضافه کرد: در صورتی که وام گیرندگان نسبت به پرداخت اقساط  خود به موقع اقدام کنند و خوش حسابی آنها برای صندوق محرز گردد، امکان کاهش این نرخ تا ۲ درصد در قالب یارانه وجود دارد.

مهندس شاه کرمی  خاطر نشان کرد: عمده فعالان حوزه معادن و صنایع معدنی با مشکلات تامین وثایق مواجه هستند. وی اضافه کرد: برای رفع این مشکل صندوق بیمه پس از برآورد کارشناسی و ارزیابی واحدهای دارای پروانه بهره برداری و تایید صندوق، پروانه بهره برداری آنها به عنوان وثیقه توسط بانک عامل مورد پذیرش قرار می گیرد.

این مسئول با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کاهش فرایند پرداخت تسهیلات اضافه کرد: واحدهایی که تسهیلات دریافت نموده و به دلیل معوقات مشمول جرائم شده اند در صورت مراجعه برای تعیین تکلیف بدهی های خود، مشمول بخشودگی دیرکرد می شوند.

اضافه می شود در ابتدای این جلسه “ولی باج” معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان ایلام، نماینده خانه معدن  و تعدادی از معدنکاران و مدیران صنایع معدنی به بیان مشکلات، موانع و پیشنهادهای لازم پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.