کدخبر : 6561
دوشنبه 1 ژانویه 2018 - 12:37
فاقددیدگاه
فرمانده انتظامی استان ایلام:

مردم ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریزند

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید است، گفت: مردم ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریزند.

به گزارش جامک به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار نورعلی یاری به تحرکات چند روز اخیر معاندان انقلاب اشاره و اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هیچگاه دوستدار مردم نبوده و نخواهند بود و قصدشان این است که از آنان به عنوان طعمه برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کنند.
وی با بیان اینکه امروز تعمیق شناخت و آگاهی بخشی به جامعه به ویژه نسل جوان در خصوص دشمنی دیرینه نظام سلطه با جمهوری اسلامی ضرورت دارد، گفت: تبیین سیاست‌های مخالفان نظام به سرکردگی آمریکا برای مردم نقشی مهم در کسب معرفت هر چه بیشتر چهره کریه استکبار داشته و باید در این زمینه تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد.
فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: موجودیت نظام جمهوری اسلامی و حرکت با صلابت و مقتدرانه آن، بنیان نظام استکباری را به خطر انداخته است و همین مسأله از دلایل دشمنی استکبار جهانی و آمریکا با انقلاب اسلامی است.
سردار یاری به نقش بصیرت و آینده نگری در این برهه از زمان اشاره کرد و گفت: اهل بصیرت با امداد نیروی قدسی که به آنها عطا شده، می شنوند، می اندیشند، نگاه می کنند، می بینند و از عبرت ها بهره می گیرند و آنگاه راه های روشنی را می پیمایند و بدین ترتیب، از افتادن در پرتگاه ها و لغزش گاه ها در امان می مانند.

** مردم آب در آسیاب دشمن نریزند

سردار یاری گفت: از همه شهروندان فهیم ایلامی انتظار داریم با هوشمندی کامل رفتار کنند و دانسته یا نادانسته آب در آسیاب دشمن نریزند و مثل همیشه در کنار و همراه پلیس باشند.
وی تصریح کرد: هم استانی های عزیز توجه داشته باشید حضور حتی یک نفر از شما برای تماشای تجمعات پراکنده نیز باعث سوء استفاده رسانه های معاند خواهد شد.
سردار یاری یادآور شد: مردم ایران اسلامی مردمی ولایتمدار و از حماسه های مختلفی سرافراز بیرون آمده اند و امروز نیز در این برهه از زمان، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.