کدخبر : 6460
چهارشنبه 29 نوامبر 2017 - 14:11
فاقددیدگاه

انتخاب هیئت رئیسه شورای استان در هاله ابهام

منتخبین مردم بایستی از هر ظرفیتی برای توسعه شهر و استان بهره گیری نمایند و شورای عالی استان ها هم یکی از راههای پیگیری مطالبات مردم در سطح کلان می باشد.

پایگاه خبری #جامک/ در حالی که اعضای شورای سایر استان ها برای کسب کرسی و جایگاه در شورای عالی استانها برنامه ریزی می کنند، در استان ایلام هنوز هیئت رئیسه شورای استان تعیین نشده است.
این در صورتی است که هیئت رئیسه تمام شهرستان مشخص شده اند و مانع قابل توجه ای برای شکل گیری شورای استان وجود ندارد.
بنابه اظهار عضو یکی از شورای شهرستانها دلیل مشخص نشدن هیئت رئیسه استان، بی توجهی نمایندگان چند شهرستان به دعوتنامه استانداری می باشد.
وی ادامه داد تاکنون دوبار برای تصمیم گیری پیرامون این موضوع  از همه اعضای شهرستان ها دعوت به عمل آمده ولی نمایندگان چهار شهرستان بدون دلیل و توجیهات لازم از شرکت در جلسات امتناع نمودند که این رفتارها جای تعجب و تامل دارد.
این عضو شورا که نخواست نامش فاش شود اظهار داشت: بی اعتنایی به دعوتنامه های رسمی از سوی مقام ارشد استان و همچنین  بی توجهی به راههای پیگیری مطالبات رای دهندگان، مغایر با اهداف و فلسفه وجودی شوراها می باشد.
ضمن اینکه انتظار می رود استاندار محترم شخصا مدیریت این جلسات را به عهده بگیرید تا شاهد چنین رفتارهایی نباشیم.
وی اضافه کرد: منتخبین مردم بایستی از هر ظرفیتی برای توسعه شهر و استان بهره گیری نمایند و شورای عالی استان ها هم یکی از راههای پیگیری مطالبات مردم در سطح کلان می باشد.
تلاش خبرنگار #جامک برای گفتگو با یکی از اعضای شهرستان هایی که در جلسات شرکت نمی کنند نتیجه نداد بنابراین ما همچنان منتظر پاسخگویی آنان خواهیم ماند.
ضمنا در صورت ادامه این رویه که منجر به محروم شدن استان از رسیدن به شورای عالی استان ها شود، به صورت مفصل دلایل و عوامل دخیل در این موضوع  را برای مردم بازگو خواهیم کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.