کدخبر : 6190
دوشنبه 11 سپتامبر 2017 - 15:03
فاقددیدگاه
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره):

نشاط و شادابی بر دانشگاه ایلام حاکم است

اعتماد و تعامل سازنده مدیریت دانشگاه با دانشجویان، نشاط و شادابی بر دانشگاه حاکم گردیده و زمینه شکوفایی استعدادهای دانشجویان فراهم شده است. در این تشکل پذیرای دوستان و دانشجویان عزیزی که برای حتی گوشه ای کوچک از این سرزمین بزرگ و این انقلاب ارزشمند، دغدغه و حساسیت دارند، هستیم.

مسعود بیگی دانشجوی رشته کارشناسی مهندسی برق قدرت دانشکده فنی و مهندسی، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه، در طی سه سال اخیر به صورت مستمر و جدی در حوزه های مختلف فعالیت دارد و هم اکنون سمت دبیری انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه را بر عهده دارد.

وی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: انجمن اسلامی دانشجویان، بعنوان قدیمی ترین و بزرگترین تشکل دانشگاهی در ایران، همواره در تلاش برای بهبود و توسعه ی ایران اسلامی از طریق اصلاح امور  و خصوصاً در  عرصه فرهنگ و سیاست بوده و بعنوان اولین تشکل دانشجویی اسلامی، التزام به مبانی اسلامی را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است.

 فعال سیاسی افزود: انجمن های اسلامی دانشجویان، غالباً با رویکرد عدالتخواهانه و در قالب گفتمان چپ مذهبی آغاز به کار کردند، که با تغییرات انجام شده در سپهر سیاسی ایران، این تشکل ها در اغلب دانشگاه ها با رویکرد اصلاح گرایانه و نهادینه کردن آگاهی در عرصه ی عمومی، مشغول فعالیت می ­باشند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه ایلام، با اشاره به تغییرات دانشگاه ها در دولت تدبیر و امید، تأکید کرد: فضای دانشگاه ها بسیار متفاوت تر و بهتر از وضعیت قبل می باشد. وی ادامه داد: لازم است از تمامی بزرگان و دلسوزانی که برای استقلال و پویایی دانشگاه ها؛ تلاش کرده اند و خصوصاً از ریاست محترم جمهوری، وزیر محترم علوم و ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر علی اکبری؛ تشکر نماییم.

 مسعود بیگی درباره حوزه فعالیت تشکل های دانشجویی، گفت: تشکل های دانشجویی، در بخش سیاسی، فرهنگی، هنری و علمی فعالیت دارند که با توجه به محبوبیت و تکثر گفتمانی موجود در انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه، اکنون این تشکل بعنوان بزرگترین تشکل دانشجویی در دانشگاه؛ نماینده دانشجویان در شورای فرهنگی را بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: به عقیده بنده تشکل های دانشجویی، با کادرسازی و بالابردن سطح آگاهی های سیاسی و فرهنگی دانشجویان، نقشی تعیین کننده در گفتمان سیاسی و فرهنگی کشور دارند، این دانشجوی فعال ادامه داد: ما در این تشکل باسابقه و خوشنام، مفتخریم که پذیرای دوستان و دانشجویان عزیزی باشیم، که برای حتی گوشه ای کوچک از این سرزمین بزرگ و این انقلاب ارزشمند، دغدغه و حساسیت دارند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.