کدخبر : 4876
چهارشنبه 23 نوامبر 2016 - 12:54
فاقددیدگاه

وزش باد تا آخر هفته جاری در نقاط مختلف استان ایلام ادامه دارد

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام گفت: وزش باد در این استان تا آخر هفته جاری همچنان ادامه دارد ولی از روز جمعه بتدریج از شدت ورزش باد کاسته می شود و هم اکنون سرعت وزش باد در شهرستان ایوان ۱۹٫۵ متر بر ثانیه گزارش شده است.

 مجتبی میهن پرست بیان داشت: در چند روز گذشته تا دیروز وزش باد فقط در مناطق شمالی استان حاکم بود اما از امروز وزش باد در نقاط جنوبی استان نیز وجود دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه جهت وزش باد از طرف شرق و جنوب شرق به سمت غرب و کشور عراق است بنابراین این جریان موجب بروز گرد و غبار در سطح استان نمی شود.
میهن پرست یادآور شد: البته در شهرستان دهلران هم اکنون وزش باد و گرد و خاک محلی در این شهرستان حکمفرماست و در یک ساعت گذشته شدت وزش باد در این شهرستان ۱۱ و اکنون ۹ متر برثانیه و در ساعت ۶:۳۰ صبح امروز نیز شدت باد در این شهرستان ۱۰ متر در ثانیه گزارش شده است.
وی تاکید کرد: شدت وزش باد در ایلام در ساعت ۶:۳۰ صبح ۹ و اکنون پنج متر بر ثانیه ثبت شده و در شهرستان آبدانان در یک ساعت گذشته ۱۰ متر و اکنون شش متر برثانیه گزارش شده است.
از ابتدای هفته جاری نقاط مختلف استان ایلام شاهد وزش باد نسبتا شدید تا شدید بوده است که در پاره ای از موارد شدت وزش باد باعث سقوط بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر ایلام شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.