کدخبر : 2730
سه‌شنبه 14 ژوئن 2016 - 8:46
فاقددیدگاه

بدهکاران مالیاتی تا پایان شهریورماه اقدام کنند

مدیر کل امور مالیاتی استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با جامک اظهار داشت: همکاری مردم و مودیان مالیاتی در اجرای فرهنگ مالیاتی سبب توسعه وآبادانی می شود.

وی با اشاره خبر خوش ابلاغ بخشنامه بخشش جریمه ودیرکرد بدهی های مالیاتی گفت: تمام مودیان مالیاتی که از گذشته تا کنون بدهی مالیاتی دارند در صورت پرداخت مالیات تا پایان شهریور ماه امسال بدهی ودیر کرد سنوات گذشته آنان بخشوده خواهد شد.

غلامرضا امیدی اضافه کرد: به موجب بند ۱‍ تصویب نامه شماره ۱۷۱۳۴۳-۵۰۵۸۲ مورخ ۹۴/۱۲/۲۶ هیات محترم وزیران، مودیانی که در شش ماهه اول سال ۱۳۹۵ اصل بدهی مالیات های قطعی شده خود را پرداخت نمایند جرایم قابل بخشش آنان بصورت کامل قابل بخشوده می شود.

مدیر کل امور مالیاتی استان ایلام با اشاره به شرایط مناسب ایجاد شده خاطر نشان کرد:  بهتر است تمامی فعالان اقتصادی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای بدهی های مالیاتی هستند از این فرصت استفاده نموده  و نسبت به پرداخت اصل بدهی های قطعی شده خود در فرجه زمانی تعیین شده اقدام و از مزایای این مصوبه بهره مند گردند.

امیدی در ادامه به تغییرات صورت گرفته در زمان تسلیم اظهار نامه های مالیاتی اشاره و بیان داشت: در سنوات قبل اظهار نامه های مالیاتی مشاغل طی ماه تیر انجام می شد و این روند به دلیل برخی موانع سبب بروز مشکلاتی می شد اما امسال با اتخاذ تصمیمات مناسب زمان تسلیم اظهار نامه های مالیاتی به خرداد ماه تغییر یافت. این مسوول خاطر نشان کرد: با توجه به اجرای طرح الکترونیکی شدن این خدمت بخش زیادی از مشکلات مودیان در ارائه اظهار نامه حل شده است.

وی در پایان از همه صاحبان مشاغل خواست تا در زمان تعیین شده برای تحویل اظهار نامه مالیاتی خود از طریق درگاه الکترونیکی اعلام شده اقدام نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.