کدخبر : 19857
سه‌شنبه 2 آوریل 2024 - 8:51
فاقددیدگاه

انقلاب اسلامی تجلی عزم و اراده راسخ ملی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ در واقع نمایشی از تجلی عزم و اراده راسخ ملی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

ناصر نجفی در آیین بزرگداشت ۱۲فروردین ماه در حسینیه سالار شهیدان شهر ایلام افزود: ۱۲فروردین ماه در واقع سرآغاز حیات واقعی جمهوری اسلامی است.

وی با ذکر اینکه مردم سالاری دینی و مشارکت اجتماعی در سرنوشت یکی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ١٢ فروردین است، ادامه داد: مردم در چنین روزی با رای بیش از ۹۸ درصدی خود انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل را انتخاب کردند.

نجفی با اشاره به توطئه دشمنان از طریق تحریم ها، جنگ تحمیلی و جنگ نرم گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بر قله افتخار ایستاده و به پیشرفت های گسترده ای در عرصه های علمی، هسته ای، سیاسی و غیره دست یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه نسل جوان گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز بعنوان الگویی برای ملت های آزاده جهان تبدیل و بسیاری از آنها قیام امام راحل و نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی را سرلوحه قرار داده اند.

وی بیان کرد: امروز کشتی انقلاب اسلامی ایران با عبور از طوفان ها، به سکانداری رهبر فرزانه انقلاب در حرکت است و تمام دنیا نگاهشان به صحبت های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

نجفی همچنین با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در کشور و استان ایلام گفت: این خدمات در زمینه توسعه راه‌ها، کشاورزی، اقتصادی و… از جمله دستاوردهای ارزشمند دولت محسوب می شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.