کدخبر : 19766
شنبه 9 مارس 2024 - 7:32
فاقددیدگاه

یک‌هزار و ۵۰ میلیارد ریال طرح صنعتی ایلام در دست اجرا است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال طرح صنعتی با پیشرفت بالای ۸۰ درصدی در این استان در دست اجرا است.

رضا محمدرحیمی روز پنجشنبه در نشست با جمعی از مدیران واحدهای صنعتی استان که با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور برگزار شد، اظهار کرد: پروژه های بزرگی چون ان.جی.ال ۳۱۰۰، مینی ان.جی..ال، پتروشیمی دهلران، پتروشیمی هلیلان، شرکت ارغوان گستر و تولید شمش فولاد و شرکت توسعه معادن پارس تامین از مهم ترین پروژه های بزرگ صنعتی این استان است که در مراحل اجرایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه اکثر این طرح ها طی ۲ سال آینده به بهره برداری می رسد، افزود: بهره برداری کامل از این پروژه ها تحول شگرفی در اشتغالزایی و درآمدزایی استان به دنبال خواهد داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به اینکه بانک صنعت و معدن جز همراه ترین بانک‌ها در استان بوده است، گفت: این بانک با وجود تمام محدودیت‌ها عملکرد خوبی داشته است.

محمد رحیمی با اشاره به اینکه سنگ بنای صنعت در استان ایلام حوالی سال ۱۳۷۲ گذاشته شده است، تصریح کرد: متاسفانه این استان از مواهب توسعه چندین دهه به نسبت سایر استان‌ها عقب افتاده و اگر پیشرفتی نیز بوده، در ۲ دهه اخیر اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه نگاه‌ها به استان ایلام که یک استان سنتی است باید تغییر پیدا کند، خاطرنشان کرد: صنعت در ایلام نوپا و جدید است، بسیاری از صنایع این با حمایت بانک صنعت و معدن اتفاق افتاده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال طرح در این استان در دست احداث است، گفت: آینده صنعت استان نیازمند یک نگاه ویژه است و در این خصوص فاصله این استان با استان‌های برخوردار باید کم شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.