کدخبر : 19566
سه‌شنبه 23 ژانویه 2024 - 9:18
فاقددیدگاه
با حضور دکتر شهریار عباسی:

آیین تکریم و معارفه مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد

به گزارش اتاق خبر معاونت اقتصادی، آیین تکریم و معارفه مدیران شرکت شهرک های استان با حضور معاون اقتصادی استاندار، دکتر محمدیاری معاون پشتیبانی و دکتر مجتهدزاده حراست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، مدیران اقتصادی و جمعی از معاونین و کارکنان شرکت شهرک‌ها در دفتر معاونت اقتصادی استانداری برگزار شد.

دکتر عباسی در این نشست بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و خواستار تعیین تکلیف واحدهای های غیرفعال شهرک صنعتی ایلام شد.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌توانند در تحقق شعار سال، نقش بسزایی داشته باشند و همچنین با توجه به توپوگرافی خاص استان بر ضرورت تامین زمین طرح ها و رفع مشکلات این حوزه با تدوین سازوکاری اجرایی و اختصاص اعتبارات ویژه تاکید کرد.

معاون اقتصادی استانداری ایلام با اشاره به وضعیت درخشان مردم ایلام در دفاع از مرزها و ارائه خدمات به زوار در ایام اربعین، از مسئولین سازمان صنایع کوچک خواست ایلام را ویژه ببینند و در حمایت از سرمایه گذاران اهتمام لازم را داشته باشند.

تامین زمین احداث شهرک خورشیدی، بهره گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر و نو و تکمیل زنجیره ارزش راهبردی در استان از موضوعاتی بود که دکتر عباسی بر حمایت از آنها تاکید کرد.

در پایان این نشست از زحمات “موسی حاتمی” قدردانی و “علی نادری” به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی ایلام معرفی شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.