کدخبر : 19521
یکشنبه 14 ژانویه 2024 - 11:39
فاقددیدگاه

بیش از ۷۳ درصد کالاهای مورد نیاز پالایشگاه گاز ایلام تولید داخل است

رئیس امور کالا شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه خرید تولیدات داخلی در اولویت اصلی این شرکت قرار دارد، گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر، ۷۳ درصد کالاهای مورد نیاز این پالایشگاه از تولیدکنندگان داخلی تامین شده است.

«منوچهر کرمیان» اظهار کرد: برای شناسایی و بهره‌مندسازی از شرکت‌های داخلی با اعلام فراخوان در برخی از زمینه‌های مورد نیاز در این پالایشگاه و بازدید از توانایی آن شرکت‌ها در جلسه‌های خودکفایی، صلاحیت آنها در خرید ها استفاده شده است.

وی با بیان اینکه این امر علاوه بر حمایت از تولید داخل، صرفه جویی قابل توجه ارزی برای این پالایشگاه به همراه داشته است، تصریح کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و در جهت رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی، مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با همکاری واحدهای عملیات، مهندسی و دیگر واحدهای ذی‌ربط تلاش شد که خرید کالای داخلی در اولویت قرار گیرد.

کرمیان از خرید بیش از ۱۴۰ قلم کالا از شرکت های‌دانش‌بنیان در ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: ارزش کالاهای خریداری شده به مبلغ ۴۰۳ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: در ۹ ماهه امسال بیش از ۲۷۵ تقاضا از سوی واحدهای متقاضی به این واحد ارجاع شده که ارزش ریالی آن ها بیش از ۳۲۷ میلیارد ریال بوده است.

کرمیان از شناسایی بیش از ۶۸ شرکت های تولید کننده توانمند داخلی توسط این واحد صنعتی خبر داد و تصریح کرد: حمایت و همراهی با شرکت های دانش بنیان موجب سرعت بخشیدن در بهبود کسب و کار داخلی و عدم وابستگی به خرید کالاهای خارجی بوده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.