کدخبر : 19408
شنبه 30 دسامبر 2023 - 8:59
فاقددیدگاه

ایلامی‌ها خوش حساب ترین مردم در سیستم بانکی کشور هستند

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ایلام گفت: مردم این استان با ۹۹.۸ درصد در بازپرداخت تسهیلات، جزو خوش حساب‌ترین‌ها در سیستم بانکی کشور به شمار می‌روند.

علی اصغر کائیدی” روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری رویداد رسانه ای جام امید در ایلام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: میانگین آمار مطالبات شبکه بانکی کشور پنج درصد بوده که این میزان در استان ایلام حدود ۲ درصد است.

وی در ادامه به عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اشاره کرد و از پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در این استان خبر داد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ایلام با بیان اینکه این میزان تسهیلات در قالب۶۶۲ فقره وام فرزندآوری و ازدواج در سالجاری پرداخت شده است، گفت: این بانک در استان با توجه به بررسی‌های انجام گرفته از نظر منابع اکنون در آستانه چهارمی شدن در بین شعب قرض الحسنه مهر در کشور قرار دارد.

وی، کاهش هزینه از طریق نیروها و شعبات کم را دلیل اصلی برشمرد و گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حدود ۵۰۰ شعبه در کشور دارد.

تسهیلات با مدت زمان پرداخت ۲ روزه

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ایلام از همراهی این بانک با دولت خبر داد و گفت: افرادی که به بانک برای تسهیلات معرفی می شوند در کوتاهترین زمان ممکن (۲ روزه) تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ایلام با تاکید بر اینکه منابع مالی بانک‌ها در استان محدود است و اجازه خروج منابع از استان نداده ایم، گفت: در طرح کالا کارت امسال تاکنون به چهار هزار و ۸۷۰نفر تسهیلات خرید کالا (بدون پیش پرداخت) پرداخت شده است.

وی از پرداخت تسهیلات در بحث مشاغل خانگی خبر داد و گفت: تاکنون به ۱۲۰ نفر تسهیلات مشاغل خانگی قرض الحسنه با مبلغ ۶۸۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ایلام یادآور شد: این تسهیلات به افراد معرفی شده از سوی نهادهای حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید پرداخت شده است.

کائیدی خاطرنشان کرد: اکنون ۸۰درصد افتتاح حساب ها با تلفن همراه انجام می شود و این بانک بیش از ۱۶میلیون مشتری در سراسر کشور دارد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.