کدخبر : 19331
دوشنبه 25 دسامبر 2023 - 7:17
فاقددیدگاه
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان خبر داد

بیش از ۲۵۰ متر مربع از اراضی بستر رودخانه در ایلام رفع تصرف شدند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام از رفع تصرف بیش از ۲۵۰ متر مربع بستر رودخانه در شهرستان ایلام خبر داد.

«صادق علیمرادی» با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای حفاظت و صیانت از اموال عمومی و جلوگیری از دخل وتصرف افراد سودجو به اراضی واقع در بستر رودخانه های استان از بیش از ۲۵۰ مترمربع از اراضی بستر رودخانه واقع در شهرک شهید کشوری (سرطاف) رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه این تصرف شامل دیوارکشی باغات و فونداسیون غیرمجاز منازل مسکونی در محدوده بستر و حریم رودخانه می باشد، تصریح کرد: پس از شناسایی تخلف، مراحل تشکیل پرونده و صدور اخطاریه لازم قانونی با قید فوریت از سوی این شرکت و پس از پیگیری های قضایی به عمل آمده و صدور رای در محاکم قضایی، با حضور نماینده دادستان و نیروی های انتظامی شهرستان ایلام نسبت به رفع تصرف رودخانه مذکور اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام با قدردانی از صدور رایی قاطع و قانونی محاکم قضایی و همراهی و تعامل نیروی انتظامی شهرستان، با تاکید بر اینکه افرادی که در مجاورت حریم و بستر رودخانه ها نسبت به دخل و تصرف، احداث باغ، دیوار و غیره اقدام می‌کنند حتماً پیش از هرگونه ساخت و ساز، استعلام لازم را از شرکت آب منطقه‌ای بگیرند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.

علیمرادی تاکید کرد: شرکت آب منطقه‌ای ایلام در جایگاه حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.